Elke keer als ik ze dichtklap, wat hier overigens geen icoontje meer heeft, klappen ze terug open.
2 PC's + Firefox 3.5.7 welke hier al weken lang draait.
2 PC's + Firefox 3.5.7 welke hier al weken lang draait.
Intentionally left blank
Intentionally left blank
In ieder geval dus enkel in de tweakers template, en myReact is daar het meest in het oog springend. Het kan inderdaad komen door een update die vanochtend is doorgevoerd.Saturnus schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:29:
Hoe specifiek is het? Ik heb het sinds de middag, maar heb niemand gezien die een topic maakte.
Intentionally left blank
Dan is de oorzaak gevonden; vraag 2 is of de mogelijkheid ook weer teruggezet kan worden voor de gebruikers van het oude template?crisp schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:34:
In ieder geval dus enkel in de tweakers template, en myReact is daar het meest in het oog springend. Het kan inderdaad komen door een update die vanochtend is doorgevoerd.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Oh, daar ben ik niet bang voor, ik vulde gewoon de stippellijntjes inNomad schreef op maandag 15 maart 2010 @ 23:27:
ongetwijfeld werkt hij aan een oplossing. Als die er is, zal die vast gemaakt worden, is die er niet, wees dan overtuigd dat crisp het geprobeerd heeft
[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 16-03-2010 00:21 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wat is daar mis mee?gambieter schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 00:20:
Zolang maar niet de "no bug, by design" aanpak wordt gevolgd
You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....
Intentionally left blank
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq