Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Voor MS software geldt dat je dan het originele CoA (de sticker) + originele media moet hebben gekregen.crack_en_hack schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:02:
Het gaat hier trouwens om Microsoft & Adobe software.
Dat is wat ze zelf ook in hun voorwaarden stellen - en dat is waar jij dan je rechten aan wil ontlenen in dat geval.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Adobe software moet gedeactiveerd worden vanuit het pakket zelf. Hierna kan je hem zonder problemen op een ander systeem installeren.
Geen toegang tot het originele systeem? Dan moet je even contact met Adobe opnemen en dan kunnen ze het waarschijnlijk ook wel voor je doen.
Geen toegang tot het originele systeem? Dan moet je even contact met Adobe opnemen en dan kunnen ze het waarschijnlijk ook wel voor je doen.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25