Toon posts:

Sony KDL40EX500 of philips 42PFL8404 in verband met inputlag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo, mensen

ik ben al een lange tijd op zoek naar de ideale tv. ik ben nu op twee tv's uitgekomen.
het goed ook vooral om aan te sluiten op ps3 dus voor gaming.

de tv's zijn:

sony kdl40ex500

philips 42pfl8404

graag zou ik jullie adviezen/ meningen/ervaringen hierover willen horen.

ik kan zelf eigenlijk geen keuze maken omdat ze bij de ene winkel zeggen dat de sony beter is en bij de ander weer de phillips.

alleen het voordeel van de phillips is tog wel de ambilight wat er extra op zit.

al vast bedankt

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02 09:05
Wat is beter? Zonder verdere definitie van waarom een toestel beter is komt het er op neer dat het je eigen mening is wat je mooier beeld vind geven.

3kwp pvoutput

• _Silencer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:08
Als het om te gamen is, gewoon het model nemen met de minste inputlag?

Verwijderd

Topicstarter
ja ok maargoed miss qua beeldtechnieken ofzoiets bedoel ik dan meer.
de specs zijn nagenoeg hetzelfde behalve dat de philips iets sneller in de responstijd is.

• _Silencer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:08
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:21:
ja ok maargoed miss qua beeldtechnieken ofzoiets bedoel ik dan meer.
de specs zijn nagenoeg hetzelfde behalve dat de philips iets sneller in de responstijd is.
Responstijd is niet hetzelfde als inputlag. Meestal zitten moderne LCD's op gebied van responstijd niet merkbaar ver van elkaar, maar kan er wel een groot verschil zitten bij inputlag (wat je bij gamen echt niet teveel wil hebben). Heb je geen reviews gevonden van deze tv's waar ze ook de prestaties getest hebben bij gamen?

Beeldkwaliteit en gebruik van beeld verbeteringstechnieken zijn nogal een persoonlijk punt.

Verwijderd

Topicstarter
_Silencer schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:34:
[...]

Responstijd is niet hetzelfde als inputlag. Meestal zitten moderne LCD's op gebied van responstijd niet merkbaar ver van elkaar, maar kan er wel een groot verschil zitten bij inputlag (wat je bij gamen echt niet teveel wil hebben). Heb je geen reviews gevonden van deze tv's waar ze ook de prestaties getest hebben bij gamen?

Beeldkwaliteit en gebruik van beeld verbeteringstechnieken zijn nogal een persoonlijk punt.
nee niet echt ik heb wel veel gezocht op internet en heel veel winkels bezocht maar het probleem is dat ze telkens iets anders zeggen: de een zegt dat de philips sneller is en de ander juist weer niet.

morge ga ik de media markt nog een keer bezoeken om nog eens te vragen en dan gelijk over input lags.

Verwijderd

http://www.dday.it/redazi...ing-TV-Test.html#pagina-2

Hier staat de inputlag van in ieder geval de 8404, aangezien de sony een nieuw model is (2010 toch?) zul je hier waarschijnlijk niks over vinden. Denk eerlijk gezegd ook niet dat de media markt dat zal weten. Misschien kun je je vraag beter stellen in het sony gebruikerstopic

http://gathering.tweakers...ist_messages/1394234/last

Verwijderd

Het is niet zo simpel om te zeggen welke het beste is. Het zijn allebei prima tv's en ik zou gewoon degene kiezen die jij het beste beeld vindt geven.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-02 08:10

FeaR

In GoT we trust

Plus dat elke tv tegenwoordig wel iets van een game-/spelmode heeft waarmee je alle beeldverbeteraars uit kan zetten en zo de inputlag tot een minimum kan terugbrengen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
ok mensen thx voor de info allemaal,
ik ben dus gister bij de media markt geweest en nog eens goed bekeken maar het gaat tog de philips worden.
de sony heeft wat mij betreft te dof beeld. mindere kleuren. + de philips heeft ambilight :D
bye
Pagina: 1