[MBP] Audio Jack werkt niet meer?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:55

Chrisjuh_15

Facta non verba

Topicstarter
Beste mede-tweakers,

Sinds een tijdje een probleempje met m'n Macbook Pro (mid 2009). Ik draai (helaas) Windows om toch nog af en toe te kunnen gamen. Sinds ik naar Vista ben overgestapt (van XP) (Windows 7 gaf bij mij erg lage performance in games) werkt m'n 3,5mm audio jack niet meer. Ook in Mac OS komt het geluid via de interne Macbook speaker en dat is best vervelend als je een goed speakersetje hebt staan.

Het rode lampje brandt niet in de aansluiting en ik heb de volgende drivers geinstalleerd voor het geluid:
Cirrus Logic CS4206A (AB 77). Bootcamp is geupdated tot versie 3,1, zonder resultaat.

Thanks in advance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb dat ook eens gehad in mijn Macbook 4.1 (die witte uit 2007). Men heeft toen het mobo moeten vervangen omdat, had iets te maken met de locatie en manier waarop de audio eraan vast zat. Dat is toen allemaal binnen de garantie gebeurd dus ik vond het wel prima verder. Wellicht zou je eens kunnen bellen met de apple care of een apple repair center bij jou in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:49:
Hoi,

Ik heb dat ook eens gehad in mijn Macbook 4.1 (die witte uit 2007). Men heeft toen het mobo moeten vervangen omdat, had iets te maken met de locatie en manier waarop de audio eraan vast zat. Dat is toen allemaal binnen de garantie gebeurd dus ik vond het wel prima verder. Wellicht zou je eens kunnen bellen met de apple care of een apple repair center bij jou in de buurt.
Bedankt voor je reactie. Ik ga maar eens langs de lokale Apple boer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Topicstarter
Om dit topic definitief af te sluiten, probleem is opgelost.

Ik heb middels de toetsencombinatie: command, option, P en R uitgevoerd bij het opstarten (indrukken en dan pas je Mac aanzetten). Het VRAM en PRAM worden zo gereset. Dit heeft gewerkt bij mij :)

Topic closed!