Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-06-2024
Mix 2010 Windows Phone 7 Nieuws

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1266315254.jpeg

Het verbaasde me dat dit niet zo in de gaten wordt gehouden. Daarom open ik hiervoor een speciale topic.

Huidige nieuws is het onderstaande via Engadget.com

http://www.engadget.com/2...eries-dev-partners-sling/
http://www.engadget.com/2...ndows-phone-7-series-sil/
http://www.engadget.com/2...r-windows-phone-7-series/
http://www.engadget.com/2...n-windows-phone-7-series/
http://www.engadget.com/2...-phone-7-series-unveiled/

En vanaf nu is het mogelijk om al je developer tools voor WP7 te downloaden van de website van microsoft.
http://www.microsoft.com/express/phone/

Als jullie meer te melden hebben, post het hier. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Relief2009 op 15-03-2010 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
http://www.engadget.com/2...way-to-get-apps-on-windo/

Hmmm WP7S geeft geen mogelijkheid tot installeren van Apps zonder Marketplace.

Ik verwacht een soort cydia-achtige crack die ervoor zorgt dat je apps op de 1 of andere manier zonder toestemming van Microsoft kan installeren.

[ Voor 15% gewijzigd door Relief2009 op 15-03-2010 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Best wel een information overload van Microsoft :o Maar ik vind het allemaal wel erg indrukwekkend. Ik ben nu toch wel een stuk enthousiaster over het nieuwere platform. De mogelijkheden zijn toch wel vrij groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Ah hip :) kan ik is doorbladeren wat microsoft nu allemaal te zeggen heeft over WP7S :D

Good job :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256386

fee om op de apps store wat toe te voegen is 99 dollar per jaar. Dus heel veel zelfgemaakte apps zullen denk ik niet meer gratis worden. De lijkt er in mijn ogen steeds meer op dat MS hiervan een extra inkomsten bron van zal maken. Games die synchroniseren met je xbox 360 zal ook niet gratis gebeuren vrees ik. We zullen het allemaal wel merken. Er werd op engadget terecht opgemerkt dat er opeens een flash ad voorbijkwam op WM7 tijdens presentatie. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel ongewilde advertenties.
MS zal wel met het idee zijn gekomen om de succes van Iphone over te nemen zodat de iphonegebruikers overstappen. WM 6.5 blijft in leven voor degene die de open source karakter geweldig vinden.

Jammer dan WM6.5 geen ondersteuning voor flash/silverlight krijgt. Dat zou de keuze voor mij wel makkelijker worden. Ach misschien de volgende keer toch maar android ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 256386 op 15-03-2010 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het is net Apple, veel eyecandy maar geen enkele vooruitgang qua mogelijkheden. Je OS dichtbouwen en er een entertainment center van maken waar alles gelikt moet zijn en waar niks mis mag gaan. Geen multitasking, enkel met die appstore werken. Nee voor mij is dat echt waardeloos, zeker als het een appstore is waar je moet betalen om applicaties op te mogen zetten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:21

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Hah, ik ben erg benieuwd naar al reacties van de iPhone-"haters" die zo klagen om het dichttimmeren door Apple. Moet je zien wat Microsoft nu doet. En waarom? Omdat het werkt! Ja, je krijgt minder vrijheid, maar je hebt wel veel meer in de hand als fabrikant en software-leverancier, waardoor er ook minder mis kan gaan.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Ik vind het niet erg. Je kan zeiken wat je wil over Apple, maar alles werkt gewoon. En met jailbreaken kan je ook heel ver komen qua mogelijkheden. Ook voor Tweakers

En zoals je ook kunt lezen komt er een stuk uitgebreidere manier van push notification. Je kunt bijvoorbeeld alleen push notifications krijgen als je favoriete team een punt scoort in een sportapp.

En geen vooruitgang vind ik wel erg kort door de bocht. Het stuk over games gaat veel verder dan de iphone. Echte 3d games mogelijk die je op alle windows live platformen kan spelen.

En Microsoft is nog steeds bezig om een goede manier van reclame te vinden voor de gratis apps. Ben benieuwd waar ze mee komen. En ook bij Apple moet je 99 euro per jaar betalen voor een gratis app en toch stikt het daar van het gratis spul :) Puur om de reden dat heel veel ontwikkelaars gratis apps ontwikkelen naast betaalde apps waardoor ze die 99 dollar toch weer terugverdienen :)

Ik geef toe: echte multitasking zou veel beter zijn geweest. Maar als microsoft ervoor kan zorgen dat de push notification heel snel werkt dan zie ik geen problemen. Dat is wel een punt waar het bij Apple wat minder goed gaat.

[ Voor 18% gewijzigd door Relief2009 op 15-03-2010 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ja precies, het is ook zeker geen slechte zaak. Ik heb zelf een iPhone, juist omdat het lekker simpel in elkaar steekt.

Geloof me, ik ben een Tweaker in hart en nieren, en na een jaar een iMac te hebben gehad kon ik het toch niet laten om weer met een zelfbouw systeem te gaan prutsen, je gaat dat toch missen. Maar als je echt iets gedaan wil hebben, heb je veel meer aan een PC, en dus ook een telefoon, die gewoon doet wat het moet doen, en niet meer dan dat.

Microsoft lijkt het licht uit die richting eindelijk ook gezien te hebben, en ik ben dan ook benieuwd welke richting de hele computermarkt op gaat vanaf hier.

Kijk maar naar wat Apple doet, eerst brengen ze een telefoon uit die veel simpeler werkt, vervolgens brengen ze een tablet uit die veel simpeler werkt. Wat wordt de volgende stap?

Computers en smartphones werken al jaren onnodig moeilijk. De Tweaker en de techneut snapt het allemaal wel, en steekt er wat tijd in. Maar een leek kan er niets mee.
De leek heeft nu echter de iPhone die net zo simpel werkt als Nokia 3210, maar (bijna) alle mogelijkheden heeft van een smartphone! Het is logisch dat Microsoft hier achteraan gaat, want anders gaan ze veel gebruikers verliezen.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik zie waarom Iphone zo goed doet bij de jongeren zijn dat voornamelijk de games, games en nog eens games. Mij interesseert dat geen biet. Maar anderen blijkbaar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
--MeAngry-- schreef op maandag 15 maart 2010 @ 22:46:
Ja precies, het is ook zeker geen slechte zaak. Ik heb zelf een iPhone, juist omdat het lekker simpel in elkaar steekt.

Geloof me, ik ben een Tweaker in hart en nieren, en na een jaar een iMac te hebben gehad kon ik het toch niet laten om weer met een zelfbouw systeem te gaan prutsen, je gaat dat toch missen. Maar als je echt iets gedaan wil hebben, heb je veel meer aan een PC, en dus ook een telefoon, die gewoon doet wat het moet doen, en niet meer dan dat.

Microsoft lijkt het licht uit die richting eindelijk ook gezien te hebben, en ik ben dan ook benieuwd welke richting de hele computermarkt op gaat vanaf hier.

Kijk maar naar wat Apple doet, eerst brengen ze een telefoon uit die veel simpeler werkt, vervolgens brengen ze een tablet uit die veel simpeler werkt. Wat wordt de volgende stap?

Computers en smartphones werken al jaren onnodig moeilijk. De Tweaker en de techneut snapt het allemaal wel, en steekt er wat tijd in. Maar een leek kan er niets mee.
De leek heeft nu echter de iPhone die net zo simpel werkt als Nokia 3210, maar (bijna) alle mogelijkheden heeft van een smartphone! Het is logisch dat Microsoft hier achteraan gaat, want anders gaan ze veel gebruikers verliezen.
Goed verwoord!

Het grappige is dat veel tweakers een OS willen waar ze meteen mee kunnen klooien en geen 5 minuten willen besteden om het te kraken/jailbreakenachtig. Ik bedoel je bent een tweaker of je bent het niet :)

[ Voor 74% gewijzigd door Relief2009 op 15-03-2010 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Anoniem: 256386 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 22:53:
Als ik zie waarom Iphone zo goed doet bij de jongeren zijn dat voornamelijk de games, games en nog eens games. Mij interesseert dat geen biet. Maar anderen blijkbaar wel.
En dat is het precies nou. Microsoft kijkt naar wat de markt wil en niet naar wat een klein groep wil.
Maar goed ik maak me geen zorgen dat er weer hackers komen die WP7 wat opener kunnen maken ;)

En alteclansing, ik wil je niet uit je wereldje trappen, maar WM6.5 is allesbehalve open source.
Uitgebreide instelbaarheid staat niet gelijk aan open source. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Relief2009 op 15-03-2010 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ja, maar games had je in feite ook al genoeg voor Windows Mobile en op Java gebaseerde phones. Maar eenvoud waarmee je ze download en installeert op je apparaat, dat is wat het zo'n succes maakt. Uiteindelijk komt het toch allemaal weer terug bij die eenvoud.

M'n zusje heeft tegenwoordig ook een iPhone en heeft em helemaal volgegooid met apps, dat had ik haar op een WinMo toestel nooit kunnen zien doen.

Straks kan ze dat dus ook op een WinMo toestel. Ze heeft verder echt niets met Apple, dus zij is net zo snel weer over naar Windows, en Microsoft weet echt wel dat er genoeg van die gebruikers zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door --MeAngry-- op 15-03-2010 22:59 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Mij maakt het allemaal weinig uit. Mocht ik toch iets meer met me WP7 willen dan kraken we hem gewoon tegen die tijd ;)

Wat ik heb gezien van Mix zitten er heel veel goede zaken aan WP7. Er worden ook heel veel applicaties al door partners ontwikkeld. Ik zag ook dat Shazam al goed bezig was :P

En je kunt vanaf vandaag experimenteren met het maken van applicaties voor WP7. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Relief2009 op 15-03-2010 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Slechts nieuws voor HD2 bezitters:
http://www.engadget.com/2...to-windows-phone-7-serie/

En meer nieuws: WP7 WVGA only
http://www.engadget.com/2...vga-at-launch-hvga-later/

Haha en Ballmer wordt in een face applicatie belachelijk gemaakt door zijn eigen mensen :P
http://www.engadget.com/2...pers-developers/#comments

Samsung telefoon met WP7 gespot!
http://www.engadget.com/2...-handset-makes-the-scene/

[ Voor 73% gewijzigd door Relief2009 op 15-03-2010 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yep, Apple aangegeven hoe je een telefoon makkelijk moet bedienen. Die apps zijn idd een wereld van verschil.

@Relief2009
ik weet wat jij bedoelt met open source maar voor alles is er wel een cab op xda voor WM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Anoniem: 256386 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 23:03:
Yep, Apple aangegeven hoe je een telefoon makkelijk moet bedienen. Die apps zijn idd een wereld van verschil.

@Relief2009
ik weet wat jij bedoelt met open source maar voor alles is er wel een cab op xda voor WM.
En wat doet jou denken dat er in de toekomst op xda niet aan custom roms wordt gewerkt voor WP7 waar je ook alles op kan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80466

Het posten van alleen maar engadget links maakt nog geen MIX 10 nieuwtopic

Hier kun je de hele keynote van dag 1 bekijken
http://www.microsoft.com/presspass/events/mix/default.aspx

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 80466 op 15-03-2010 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Natuurlijk, maar ik post wat er nieuw bij engadget komt. ;) En die zijn vaak het snelst met nieuws vandaar. Maar goed zijn thanks voor de directe link naar de keynote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:33

Rhapsody

In Metal We Trust

Hier is wel een mooi filmpje te vinden om zelf eens te zien wat WP7 kan; http://channel9.msdn.com/...e-7-Series-Hands-on-Demo/

🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:14

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

--MeAngry-- schreef op maandag 15 maart 2010 @ 22:36:
Hah, ik ben erg benieuwd naar al reacties van de iPhone-"haters" die zo klagen om het dichttimmeren door Apple. Moet je zien wat Microsoft nu doet. En waarom? Omdat het werkt! Ja, je krijgt minder vrijheid, maar je hebt wel veel meer in de hand als fabrikant en software-leverancier, waardoor er ook minder mis kan gaan.
Vandaar dat zeker 1 op de 3 iphones gejailbreaked is? Die logica ontgaat mij 'dat het werkt'. Maar je hebt gelijk, ironisch, ik ben er echt niet blij mee. Ik zal het nooit snel toegeven, maar dit is dus gewoon een MS kopie van Apple. Waar je hoopt dat 7 gaf wat Windows 7 gaf aan PC's. 1 voordeel wat 'wij' dan nog hebben wat Apple niet heeft, XDA (welke ik denk alsnog een groot aandeel heeft gehad in succes van WM toestellen).

1 groot aspect, Handango zal hier echt niet blij mee zijn, die krijgt (buiten WM5/6) het doodvonnis getekend. Begrijp me niet verkeerd, maar ik gebruik Handango als sinds WM5, sinds 1 van mijn eerste mobieltjes.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Ik weet niet waar mensen zich druk om maken. Als je zo graag wil klooien, dan kun je hem later vast jailbreaken (als het zo wordt genoemd). En als je de moeite er niet voor wil nemen, dan moet je zelf ook geen tweaker noemen.

Voor de mensen die niet willen klooien, heb je een lekker makkelijk werkend systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:47

RayNbow

Kirika <3

Relief2009 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:51:
Als je zo graag wil klooien, dan kun je hem later vast jailbreaken (als het zo wordt genoemd). En als je de moeite er niet voor wil nemen, dan moet je zelf ook geen tweaker noemen.
Wat een onzin. Het probleem is niet dat het moeite kost, het probleem is dat het extra onnodige moeite kost. Iets waar niemand op zit te wachten. Het is net als het schrijven van boilerplate code. Niemand die dat leuk vindt.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Pagina: 1