Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

enkele virtual desktop on multiscreen setup

Pagina: 1
Acties:

• Schizoveen
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2021
Meer desktop ruimte... had het niet verwacht dat ik het nodig zou vinden met 2 schermen... maar de behoefte is er zeker wel..

ik een beetje rond gekeken naar software voor virtuele desktops.. leuk.. meerdere desktops op 1 scherm, en switchen maar... maar toch niet zo handig als dat ik dacht.....
Als ik InDesign op me desktop heb staan en op me 2e scherm meerdere explorers open voor bestanden (handig dat klik en sleep).. en dan ook nog 4 of 5 PDF bestanden die ik niet direct nodig heb maar wel open wil houden..... net iets te chaotisch..
Stel nou dat ik de PDF's op een 2e virtuele desktop kan plaatsen en de explorers op de eerste virtuele desktop... maar dat InDesign gewoon altijd open kan blijven staan... zou fijn zijn..

goed.. das een verhaaltje.... wat ik nou eigenlijk zoek:
Een programma wat virtuele desktops creeerd.. maar voor maar 1 scherm van een multischerm setup... zodat ik dus op 1 scherm kan switchen terwijl de andere altijd hetzelfde blijft...

iemand een idee welke kant ik op moet zoeken??