youtube tijdslijn probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views

• 13remon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-05-2025
hallo,

Ik ben laatst verschillende uitvoeringen van halleluja (die van Lisa, niet die van de kerk) gaan downloaden van Youtube en heb de filmpjes afgehaald en in een goede codec omgezet. Maar als ik ze op de cd wil branden kan dat niet. Ik vermoed dat dit komt door een foutje in de tijdsduur van het lied. Als je namelijk liedjes van Youtube download komt er namelijk een niet kloppende tijdsaanduiding bij te staan, bijvoorbeeld dat het lied 27 uur zou duren. Je kan ze dan wel op de computer zonder problemen afspelen, maar niet branden. Als jullie een oplossing hebben, alvast bedankt.

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-02 20:32
Oplossing: CD kopen of legaal downloaden op bijv. iTunes.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:19

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En hoe haal je ze binnen dan? Ik heb diverse youtube naar MP3's gezet en zonder problemen kunnen branden (downloadmanager).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Als je een mp3 hebt gemaakt die weergeeft dat hij 30 minuten duurt en eigenlijk maar 3 minuten duurt dan heb je iets fout gedaan. Ik heb ook wel eens iets omgezet wat ik verder nergens kon vinden en dat ging prima.

Verder valt er weinig over te zeggen. Je had dan beter een legaal onderwerp kunnen verzinnen in je TS want er staat genoeg op Youtube waar geen auteursrechten op zitten :p Ook geef je veel te weinig info over wat je precies gedaan hebt (dat het niet werkt daar heeft niemand wat aan zonder preciese info hoe je die mp3 hebt gemaakt, net als dat jij er niks aan hebt dat ik zeg dat het bij mij wel werkt zonder dat ik zeg hoe ik dat gedaan heb).

[ Voor 54% gewijzigd door Marzman op 15-03-2010 17:32 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 11:15

FeaR

In GoT we trust

HyperioN schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:23:
Oplossing: CD kopen of legaal downloaden op bijv. iTunes.
+
Marzman schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:27:
Verder valt er weinig over te zeggen. Je had dan beter een legaal onderwerp kunnen verzinnen in je TS...
=

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4Qbe65FCECovnaeuBaw4vNAD/full.gif

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.