Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:34
Omdat het ervaringen en discussie topic is gesloten en ik dit toch graag wil delen dit topic.

In SL is Exposé veranderd om anders om te gaan met de manier waarop windows worden weergegeven. Soms is dit fijner, maar lang niet altijd. Zo wordt een piepklein "contacts" window van Adium ineens vrij groot en iets wat groot is wordt relatief kleiner.

In Leopard was er nog wel sprake van relatieve groote van schermen in Exposé.

Door deze aanwijzingen te volgen kan je in SL toch weer deze oude functionaliteit terugkrijgen. Op p.2 van dat topic staan ook de oude skin bestanden voor als je het zwarte niet mooi vind.

Hopelijk heeft iemand anders hier ook iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebus
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-08 18:52
YES!!! Eindelijk! Hier ben ik heel lang naar op zoek geweest. Ik heb er een hele tijd over gedacht om weer terug te gaan naar Leopard, puur vanwege de nieuwe Exposé.

Kan ik nu nog steeds met Candybar een andere skin voor het dock instellen?

[ Voor 19% gewijzigd door Jeebus op 16-03-2010 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf vind het nieuwe Expose veel beter. Ik werk zelf overigens niet met Adium. Wat ik zo relaxed vind is dat het niet meer zo rommelig is als bij Leopard en dat alles heel netjes en rustig overkomt op het scherm(gelijke hoogte, zelfde lijn, donkere achtergrond etc)

Misschien wat tips
-Met spatiebalk zoom je op een applicatie in
-Command 1 = alfabetische volgorde
-Command 2 = random
-Minimaliseer een venster en het komt onder de streep in Expose
-Door op een applicatie te klikken krijg je alle vensters van de applicatie in Expose.