Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste medetweakers,

Ik ben eigenaar van een Google(T-mobile) G1 telefoon met Android. Nu treedt het probleem op dat als iemand mij belt pas na 5 seconden wordt weergegeven wie er beld. (Contactpersoon of telefoonnummer). Dit probleem heb ik al sinds de aankoop, maar ik dacht eerst dat het kwam doordat het soms gewoon een traag toestel is. Na de update van Android 1.6 is het nog niet verbeterd.

Mijn toestel is op dit moment geroot en heb CyanogenMod gedraait en ik draai nu de custom rom van SuperD. Ik krijg nogsteeds pas na ongeveer 5 seconden te zien wie er beld. De telefoon begint al wel te trillen en speelt de ringtone af, maar hij laat dus niet direct zien wie er belt.

Zijn er meer mensen met die probleem in combinatie met de Google G1? Is hier een oplossing voor?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:02
Ik heb hetzelfde, maar dan met mijn Nexus One. Of het 5 seconden zijn weet ik niet, maar het is in ieder geval niet direct... Wellicht doen ze dat om te voorkomen dat je op allemaal knoppen drukt terwijl je m uit je zak haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mythling schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:19:
Ik heb hetzelfde, maar dan met mijn Nexus One. Of het 5 seconden zijn weet ik niet, maar het is in ieder geval niet direct... Wellicht doen ze dat om te voorkomen dat je op allemaal knoppen drukt terwijl je m uit je zak haalt.
Toch vindt ik het dan wel vreemd dat sommige andere Google G1 gebruikers wel direct te zien krijgen wie er belt. Ik heb iedegeval een mail gestuurd naar T-mobile, ik ben benieuwd of dit een bekend probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Op mijn Magic is dat nogal Rom-gerelateerd. Had eigenlijk niet verwacht dat dat ook zo zou zijn met een stock-Rom. Toen ik hem net had was dat namelijk op zeker niet zo. Kon je het meteen zien. Nu krijg ik eerst een paar vibraties en ringtones en dán pas kan je het "zien". Is inderdaad héél irritant.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@ Brad Pitt, Ik weet iedegeval zeker dat toen ik nog op Android 1.5 draaide ik dezelfde problemen had. Ik hoopte dat het met Android 1.6 opgelost was, maar helaas en ook met custom roms geen resultaat. Zie bijvoorbeeld dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=RV5bIzCKO68 op 03:50. Daar zie je dat iemand gebeld wordt met de Google G1. Binnen 1 sec. zie je wie er belt. Deze persoon draait op de Super D rom 1.9.3. die ik op dit moment ook draai. Zou het misschien aan mijn simkaart kunnen liggen? De simkaart is van T-Mobile en is net een jaar oud. Ik vindt het maar vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:58
heb je toevallig de nummers op je sim staan ipv je telefoongeheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@consolefreak, ik heb net even gekeken met het programma contact2sim. Er staan 5 telefoonnummers op me simkaart en 79 in me geheugen van me telefoon. Ik zou inderdaad kunnen proberen wat hij doet als ik de contacten verwijder die op me simkaart staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Gaat niet helpen denk ik, op het XDA-forum hebben ook de meeste mensen hier last van. Is gewoon "algemeen".

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@ Brad Pitt, inderdaad het heeft niet geholpen. Mmm.. zou een beetje jammer zijn als er helemaal geen oplossing voor zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de G1 en ik zie direct wie er belt (1.6 standaard OTA versie - onder 1.5 ook al).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2010 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*bump*

had je al gezien?
http://androidcommunity.c...ve/index.php/t-19617.html

Kan namelijk ook veroorzaakt worden door ChompSMS, Handcent SMS, Missed Call en dat soort tools. Beter ga je die eerst allemaal af.
Pagina: 1