Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Een tip (eigen ervaring van mijn echtgenoot) : wanneer je regelmatig gebruik maakt van het "echte" qwerty toetsenbord van je Touch Pro, kan de overstap naar een on-screen toetsenbord heel erg tegenvallen, hoe mooi de HD2 ook is.
Vandaag even gespeeld met een oudere HD, je hebt inderdaad gelijk, on-screen wordt helemaal niets voor mij
Gecombineerd met de eerste berichten van de Mix 2010 en WP7, ga ik toch maar richting de Pro2.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Ik heb ook een Pro2 van T-Mobile, en afgezien van de software die wel s kleine kuren heeft ben ik erg blij met het toestel. Ik heb hem ook gekozen omdat onscreen toetsenborden niet goed samenwerken met grote vingers en al helemaal niet als je wilt smsen terwijl je loopt.
Ik moet er nog aan beginnen om de images van XDA developers te testen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat daarmee de software issues opgelost kunnen worden. Ik weet overigens niet of een non-branded pro2 die issues ook heeft.
Ik moet er nog aan beginnen om de images van XDA developers te testen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat daarmee de software issues opgelost kunnen worden. Ik weet overigens niet of een non-branded pro2 die issues ook heeft.
Neem sowieso een non-branded toestel. Software updates zijn veel eerder beschikbaar, en je kan er natuurlijk altijd elke sim kaart instoppen die je zelf wilt.
Aap!
onscreen keyboard van de hd2 is niet te vergelijken met andere windows mobile telefoons. De HD2 heeft namelijk een capacitief scherm. Je moet het op de HD2 (of iPhone) ervaren om een goede afweging te kunnen maken.SinergyX schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:02:
Vandaag even gespeeld met een oudere HD, je hebt inderdaad gelijk, on-screen wordt helemaal niets voor mijGecombineerd met de eerste berichten van de Mix 2010 en WP7, ga ik toch maar richting de Pro2.
ik lees net op de frontpage hetvolgende: HTC HD2 krijgt geen update naar Windows Phone 7
Misschien dat dit een reden voor jou is om er vanaf te zien
Misschien dat dit een reden voor jou is om er vanaf te zien
Gelijktijdig ook gelezen wat WP7 gaat worden, om eerlijk te zijn ben ik totaal niet onder de indruk.
Helaas had vodafone geen Pro2 beschikbaar, alternatief zou de B7610 van Samsung zijn, maar het prijsverschil tussen dit toestel en de HD2 was dusdanig klein dat ik toch voor de HD2 ga. Nu maar extra poetsdoekjes inkopen om elke keer die vingers van het scherm te vegen
Helaas had vodafone geen Pro2 beschikbaar, alternatief zou de B7610 van Samsung zijn, maar het prijsverschil tussen dit toestel en de HD2 was dusdanig klein dat ik toch voor de HD2 ga. Nu maar extra poetsdoekjes inkopen om elke keer die vingers van het scherm te vegen
Gewoon een goeie screenprotector erop plakken, dan blijft je scherm mooi én je vingers gaan er veel makkelijker vanafSinergyX schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:58:
Nu maar extra poetsdoekjes inkopen om elke keer die vingers van het scherm te vegen
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Verwijderd
Mijn moeder heeft nu ook een touch pro2 .
Ding gelijk een software bezoek laten maken met xda.
De standaart rom van t-mobile versie is gewoon compleet ruk.
Als je bij contacs zoekt is de scherm erg gevoelig .
Zelf al 112 gebeld zonder dat het de bedoeling was.
Nu een erg mooie rom er op gezet en zo stabiel als een huis met meer opties dan htc of t-mobile heeft gelevert. (hybrid rom)
Moet zeggen dat ik persoonlijk wel dat de snelheid tegenvalt .
Mijn ouwe htc diamond is sneller .
Leuke navigatie software is igo8 draait erg stabiel en snel op alle bij de toestellen .
Ding gelijk een software bezoek laten maken met xda.
De standaart rom van t-mobile versie is gewoon compleet ruk.
Als je bij contacs zoekt is de scherm erg gevoelig .
Zelf al 112 gebeld zonder dat het de bedoeling was.
Nu een erg mooie rom er op gezet en zo stabiel als een huis met meer opties dan htc of t-mobile heeft gelevert. (hybrid rom)
Moet zeggen dat ik persoonlijk wel dat de snelheid tegenvalt .
Mijn ouwe htc diamond is sneller .
Leuke navigatie software is igo8 draait erg stabiel en snel op alle bij de toestellen .
Verwijderd
Ik had tot gister een HD2, maar heb hem uiteindelijk weggedaan. Het was een super toestel, maar ik kon idd maar niet wennen (na 3 maanden) aan een toetsenbord op het scherm. Ik had hiervoor een touch pro en mis zo'n toetsenbord en wacht dus ook tot er een nieuw htc touch pro uitkomt. Alleen hoop ik dat de specs van de Tera niet kloppen..
Pagina: 1