Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jup,

Ik bel zeer veel en zit momenteel bij proximus. Graag had ik overgeschakeld naar Base aangezien ze daar een formule aanbieden waar je voor 80 euro zo goed als onbeperkt kan bellen en zo. Alleen 1 ding weerhoudt mij hiervan en dat is de 3G dekking. Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben? Is die goed? Bij proximus had ik daar nooit problemen mee.

cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:04
Voor zover ik als Nederlander weet, is BASE pas net begonnen met de uitrol van een 3G netwerk. Ga er dus maar vanuit dat de dekking voor 90% EDGE zal zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
ja momenteel is het enkel rond antwerpen, gent en brussel
Maar ze breiden wel uit...

[ Voor 21% gewijzigd door Dranica op 16-03-2010 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-10 14:41
wij zijn recent overgeschakeld van mobistar naar base met de firma. Ik heb een HTC HD2 waar ik bij mobistar nooit problemen mee gehad heb. De dag dat we zijn overgeschakeld heb ik enorme problemen met 3G. Vanaf ik 3G dekking heb, in antwerpen dus, en ik krijg een inkomende oproep blokkeert mijn toestel volledig. enige remedie is batterij eruit... Met mobistar nooit geen problemen gehad als ik 3G had... Ik kan dit echt niet verklaren, hoe kan mijn toestel nu blokkeren met base en niet bij mobistar? Ik weet dat er veel problemen zijn met het huidige base 3G netwerk, wat nog in testfase zit. Ik had wel iets verwacht van slechte verbindingen, of dataverbindingen die even wegvallen ofzo, maar kan je toestel daardoor zomaar 'freezen'?
Als ik mijn 3G uitzet, en dus altijd op edge blijf werken heb ik geen problemen meer. Surfen en zelf bellen onder 3G gaat ook zonder problemen, enkel bij inkomende gesprekken. Aangezien ik al jaren het XDA forum volg heb ik vanzelfsprekend al andere roms geflashed, andere radioroms, alles gedaan wat ik kon, maar het probleem blijft. Iemand al soortgelijke ervaringen gehad?
ik ben dus helemaal niet tevreden met het 3G base" netwerk, bovendien is de snelheid van 3G gelimiteerd tot 500kbs, voorlopig toch. En ik heb er eerlijk gezegd niet al te veel vertrouwen in dat de uitrol naar andere delen van het land vlug zal gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
glenner schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 19:26:
wij zijn recent overgeschakeld van mobistar naar base met de firma. Ik heb een HTC HD2 waar ik bij mobistar nooit problemen mee gehad heb. De dag dat we zijn overgeschakeld heb ik enorme problemen met 3G. Vanaf ik 3G dekking heb, in antwerpen dus, en ik krijg een inkomende oproep blokkeert mijn toestel volledig. enige remedie is batterij eruit... Met mobistar nooit geen problemen gehad als ik 3G had... Ik kan dit echt niet verklaren, hoe kan mijn toestel nu blokkeren met base en niet bij mobistar? Ik weet dat er veel problemen zijn met het huidige base 3G netwerk, wat nog in testfase zit. Ik had wel iets verwacht van slechte verbindingen, of dataverbindingen die even wegvallen ofzo, maar kan je toestel daardoor zomaar 'freezen'?
Als ik mijn 3G uitzet, en dus altijd op edge blijf werken heb ik geen problemen meer. Surfen en zelf bellen onder 3G gaat ook zonder problemen, enkel bij inkomende gesprekken. Aangezien ik al jaren het XDA forum volg heb ik vanzelfsprekend al andere roms geflashed, andere radioroms, alles gedaan wat ik kon, maar het probleem blijft. Iemand al soortgelijke ervaringen gehad?
ik ben dus helemaal niet tevreden met het 3G base" netwerk, bovendien is de snelheid van 3G gelimiteerd tot 500kbs, voorlopig toch. En ik heb er eerlijk gezegd niet al te veel vertrouwen in dat de uitrol naar andere delen van het land vlug zal gaan....
Ik heb gelezen dat je nog altijd edge moet toestaan. soms is er wel 3g bereik maar is het niet mogelijk dit te gebruiken. Dus moet je je telefoon zelf laten kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-10 14:41
mijn toestel staat normaal altijd op automatisch schakelen tss 3g en 2g. dus ik forceer hem niet op 3G ofzo... tegenwoordig staat hij altijd op GSM (Edge dus), omdat ik anders niet bereikbaar ben in het antwerpse...dan heb je zo'n superfoon, kan je hem nog niet eens voluit benutten :-(
echt jammerlijke keuze van m'n baas om naar Base te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
glenner schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 19:51:
mijn toestel staat normaal altijd op automatisch schakelen tss 3g en 2g. dus ik forceer hem niet op 3G ofzo... tegenwoordig staat hij altijd op GSM (Edge dus), omdat ik anders niet bereikbaar ben in het antwerpse...dan heb je zo'n superfoon, kan je hem nog niet eens voluit benutten :-(
echt jammerlijke keuze van m'n baas om naar Base te gaan...
Hmm ik hoop echt dat dit snel is opgelost. Ik zit bij mobile vikings en zit te wachten op mijn htc desire. Zij gebruiken het netwerk van base. Nu ja het is ook het aller eerste begin van 3g bij base dus we zullen wel zien wat het gaat worden.
Pagina: 1