Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:48
Hallo,

Weet iemand van jullie wat de het klachten emailadres is van T-Mobile? Ik kan deze niet vinden op hun website. Ik zal ook even uitleggen waarom ik een klacht wil versturen.

Ik heb op 24 februari mijn nieuwe telefoon en telefoonnummer gekregen, dat ik bij T-Mobile heb afgesloten. Het abbonement gaat pas in op 16 maart omdat dan pas mijn Vodafone abonnement verloopt. 2 Dagen na ontvangst van nieuwe telefoon en nieuwe simkaart doe ik de aanvraag voor nummerbehoud op de post, ik wil graag mijn Vodafone nummer behouden ( wat eerder trouwens bij een abonnement van T-Mobile hoorde, omdat ik voordat ik naar vodafone ging bij T-Mobile zat ). Ik had tot op vandaag nog geen bericht of bevestiging gehad, dus heb besloten vandaag toch maar even te bellen naar de klantenservice of alles wel in orde was en ik morgen gewoon mijn oude nummer kon gebruiken bij mijn nieuwe abonnement.

Ik bel dus naar de klantenservice en leg het verhaal uit, en vraag of dat het ondanks het ontbreken van een bevestiging naar mij toe toch allemaal is geregeld. Ik krijg van de dame aan de lijn te horen dat het afgelopen zaterdag ( 13 Maart!! ) pas bij hun is aangekomen en dat het nog niet is geregeld. Ze stelt voor om het zelf even te regelen en ik stem daarmee in. Zij begint dus met het invoeren van alle gegevens, en vraagt aan mij of alle gegevens op het forumulier kloppen. Na een tijdje zegt ze dat het onmogelijk is om het nu nog te regelen, mijn nieuwe abonnement gaat morgen immers in. Ze stelt daarom voor dat ik Vodafone bel om te vragen of ze het oude nummer ( wat bij een abonnement hoort ) tijdelijk kunnen omzetten naar een prepaid nummer, zodat het niet uit de lucht gaat. Ik bel Vodafone en de dame gaat wat navraag doen, na een tijdje komt ze bij me terug en vertelt dat het niet mogelijk is om dat in zon korte periode om te zetten, en vraagt of ik een annulering van het beindigen van het contract kan faxen ( Dus dat mijn Vodafone abonnement morgen niet verloopt, maar dat ik daar verder mee wil gaan ). Ik heb daar geen zin in, dan moet ik straks nog een maand het vodafone abonnement betalen, naast het nieuwe T-Mobile abonnement, omdat zij ( bij T-mobile ) de boel niet goed hebben geregeld. Ik bedankt de Vodafone medewerkster dus voor de moeite en zeg dat ik dan wel met het nieuwe nummer zal bellen. De T-mobile medewerkster belt mij nog terug om te vragen of het bij Vodafone is geregeld. Ik vertel haar dat dat niet zo is en laat weten dat ik het vervelend vind dat het bij hun is foutgelopen en dat ik vanaf morgen het nieuwe nummer zal gebruiken.

Ik ga dus vanaf morgen ( Wanneer mijn iPhone abonnement ingaat ) bellen met het nieuwe nummer, terwijl ik had aangevraagd mijn nummer te behouden. Dat is dus misgelopen en ik wil daar graag een klacht over mailen. Dit is echter niet mijn enige klacht, ik kreeg van T-Mobile ook te horen dat het een 2 jarig abonnement was terwijl ik bij GSMWEB een 1 jarig contract had afgesloten. Toen ik een paar weken geleden daarover belde lag het probleem ook al niet bij T-Mobile, maar bij GSMWEB werd me verteld. Dat was echter niet zo want op de papieren van GSMWEB stond netjes 12 maanden contractduur en dat werd me ook verteld bij GSMWEB.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-10 20:05
<kuch>_cspostpaid@t-mobile.nl<kuch>

(je hebt het niet van mij... ;) ) verwijzen naar de geschillencommissie van SGC wil nog wel eens helpen. T-mobile heeft een reactietermijn van 30 dagen refereerd daar aan. Meldt ook dat jezelf bepaald welke reactietermijn je op hun reactie zal hanteren. (zie hun voorwaarden).

Voor andere tips: Zie Opta website/ consuwijzer.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Ok, bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 15:50

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ik weet niet of je er wat aan hebt maar dit gaven ze mij:

T-Mobile Klantenservice BV
Postbus 16772
2500 BG Den Haag

Ik mocht dus leuk een brief versturen :)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Dit is wat ik krijg als ik naar het genoemde emailadres iets verzend:

Delivery has failed to these recipients or distribution lists:

cspostpaid@t-mobile.nl
The recipient's e-mail address was not found in the recipient's e-mail system. Microsoft Exchange will not try to redeliver this message for you. Please check the e-mail address and try resending this message, or provide the following diagnostic text to your system administrator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De _ (underscore) ervoor ook erop gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 22:11:
De _ (underscore) ervoor ook erop gezet?
Ohnee sorry, dat kan de fout zijn. NU zie ik trouwens op mijn account op de website van T-Mobile ook dat ik overige kosten ( dus buiten mn tegoed ) 4.20 heb, terwijl ik nog binnen mijn minuten en smsjes zit. Wat kan dat nu weer zijn? Ik heb als het goed is gewoon onbeperkt data gebruik bij mijn abonnement ( dat is standaard als t goed is ) kan hier iemand meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 09:33
Ik heb op 24 februari mijn nieuwe telefoon en telefoonnummer gekregen, dat ik bij T-Mobile heb afgesloten. Het abbonement gaat pas in op 16 maart omdat dan pas mijn Vodafone abonnement verloopt. 2 Dagen na ontvangst van nieuwe telefoon en nieuwe simkaart doe ik de aanvraag voor nummerbehoud op de post
Is dit een normale gang van zaken?
Waarom heb je bij het afsluiten van het contract niet direct aangegeven dat je je nummer mee wilt nemen?
Je gaat toch geen contract afsluiten en daarna je nummerportering regelen?

Heb je je contract in de winkel afgesloten of online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Lizardz schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 22:20:
[...]

Ohnee sorry, dat kan de fout zijn. NU zie ik trouwens op mijn account op de website van T-Mobile ook dat ik overige kosten ( dus buiten mn tegoed ) 4.20 heb, terwijl ik nog binnen mijn minuten en smsjes zit. Wat kan dat nu weer zijn? Ik heb als het goed is gewoon onbeperkt data gebruik bij mijn abonnement ( dat is standaard als t goed is ) kan hier iemand meer over vertellen?
Het zou kunnen zijn dat je (moet je wel in de grensstreek wonen) op een buitenlands netwerk zat en je dus roamingkosten hebt gemaakt? Of simpelweg in het buitenland hebt gebeld danwel bent gebeld? Zou ook nog bellen naar servicenummers kunnen zijn. Of smsen naar betaalde diensten (denk aan tv shows etc).

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
https://www.t-mobile.nl/p....aspx?q=klacht%20indienen :?

Gewoon op T-mobile zoeken op 'klacht indienen' en voila 8)7
Pagina: 1