Press2play.nl wat besteld maar niets ontvangen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Op 24 februari heb ik bij press2play.nl Call of Duty Modern Warfare 2 besteld voor de PlayStation 3. Uiteraard heb ik dit meteen betaald met iDeal (€59,99). Echter heb ik op dit moment nog niets ontvangen van dit bedrijf. De levertijd van het spel zou tussen de 2-5 werkdagen zijn. Deze zijn dus ook al ruim verlopen.
Nadat deze termijn verlopen was heb ik contact opgenomen via de mail waar mijn bestelling blijft etc. Hierop heb ik nooit een reactie ontvangen terwijl ze binnen 3 werkdagen zouden reageren. Nadat dit ook weer was verlopen ben ik gaan bellen naar het telefoonnummer dat op de website staat. Dit schiet ook niet op want de lijn is alleen maar in gesprek. Probeer inmiddels al een 1.5 week contact met ze te krijgen maar dit lukt dus gewoon niet. Ook vorige week nog een mail gestuurd maar ook geen reactie. Zojuist dus ook weer een mail gestuurd dat ik mijn geld terug wil omdat dit mij gewoon te lang duurt en ik totaal geen reactie van ze ontvang.

Dit is de 2e keer dat ik bestel bij hun. Dit gebeurde naar aanleiding van een folder die ik in de brievenbus kreeg (webshop zit bij mij in de wijk). De 1e keer dat ik bestelde daar was toen op een begin van de middag en eind van de middag (dezelfde dag) lag mijn bestelling al op de mat. Hierdoor ga je natuurlijk een stuk sneller weer daar bestellen, wat ik dus ook gedaan heb. Echter zie ik het nu helemaal verkeerd lopen en ben ik bang dat ik dus ook nooit meer iets zal ontvangen ze en gewoon mijn 60 euro kwijt ben.

Verder heb ik alle gegevens al meerdere malen na gekeken zoals het kvk nummer wat er allemaal prima en correct uitziet.

Uiteraard kan ik langs het bedrijf gaan natuurlijk maar daar heb ik nou ook weer niet heel veel zin in. Dus hoop ik via deze manier nog wat advies in te kunnen winnen over wat ik nu moet gaan doen.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

BaszCore schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:15:
Uiteraard kan ik langs het bedrijf gaan natuurlijk maar daar heb ik nou ook weer niet heel veel zin in.
Omdat? Het draait wel uit op deze optie, mag aannemen met een folder dat het enigzins in de buurt zit, dan weet je meteen hoe laat het is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 13:44

E-Vix

Nu met sneeuw!

Heb je ze al geprobeerd te bellen? 075-8200200 (dit nummer staat op hun eigen website)

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
SinergyX schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:17:
[...]

Omdat? Het draait wel uit op deze optie, mag aannemen met een folder dat het enigzins in de buurt zit, dan weet je meteen hoe laat het is.
Omdat ik mezelf wel een beetje ken en niet zo gediend ben van deze praktijken en hierover nog wel eens erg boos kan worden. Maar het bedrijf zit ook in de buurt (andere kant de wijk) maar het begint nu gewoon te jeuken.. Dus weet ik niet wat er gaat gebeuren op dat moment en wil het het liefst op een nette manier afhandelen. Het moge alleen duidelijk zijn dat ik daar nooit meer wat bestel en het mensen afraadt om daar te bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
E-Vix schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:21:
Heb je ze al geprobeerd te bellen? 075-8200200 (dit nummer staat op hun eigen website)
Yubs staat ook in de openingspost, nummer is in gesprek, al sinds vorige week maandag dat ik ze bel. Maakt niet uit op welk tijdstip je belt, altijd in gesprek, 's ochtends vroeg, 's middags, 's avonds, gewoon altijd in gesprek. Heb het sinds vorige week maandag elke dag gebeld a ongeveer zo'n beetje elk uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Misschien zijn ze wel failliet maar is de site nog niet offline gehaald. Komt wel vaker voor...

[ Voor 3% gewijzigd door Mr. Awesome op 15-03-2010 12:25 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:59
BaszCore schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:22:
[...]

Omdat ik mezelf wel een beetje ken en niet zo gediend ben van deze praktijken en hierover nog wel eens erg boos kan worden. Maar het bedrijf zit ook in de buurt (andere kant de wijk) maar het begint nu gewoon te jeuken.. Dus weet ik niet wat er gaat gebeuren op dat moment en wil het het liefst op een nette manier afhandelen. Het moge alleen duidelijk zijn dat ik daar nooit meer wat bestel en het mensen afraadt om daar te bestellen!
Gast, ontspan, relax, adem in, adem uit; Geez, loop gewoon even die kant op, vraag ze vriendelijk hoe het zit en misschien hebben ze wel een prima verklaring voor dit alles;

Of ga gewoon rustig uit van het ergste, wind je erover op en krijg een hartaanval :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

BaszCore schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:22:
Neem dat je niet direct zwaar pissed off scheldend die zaak binnenkomt, dus je kan het altijd proberen. En boos worden is imho geen probleem, zolang je het netjes houd ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
hyptonize schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:25:
Misschien zijn ze wel failliet maar is de site nog niet offline gehoord. Komt wel vaker voor...
Hier heb ik ook aangedacht, dat was ik vergeten te vermelden, had vorige week inderdaad de rechtbank al gebeld om te vragen of ze failliet waren, maar het bedrijf is dat dus niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Oké, dan word langsgaan de enigste optie. Misschien dat je iemand anders even polshoogte kan laten nemen, die daar wat rustiger onder blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
hyptonize schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:27:
Oké, dan word langsgaan de enigste optie. Misschien dat je iemand anders even polshoogte kan laten nemen, die daar wat rustiger onder blijft?
Ja is misschien wel de beste optie, maar het is ook geen winkel, gewoon een bedrijfje vanuit huis. Maargoed ik ben heus niet uit om meteen door te draaien zoals er aantal hier dat wel denken, maar het is gewoon frustrerend als je wat besteld en betaald maar nooit ontvangt, helemaal als je er eerder wel een goede ervaring hebt opgedaan.. en dat maakt mij naar mijn mening terecht pissig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 13:44

E-Vix

Nu met sneeuw!

Na even wat rondgesnuffeld te hebben kwam ik het volgende tegen: http://forum.evd.nl/index...on=display;threadid=28197
Aan de hand hier van is op te maken dat de eigenaar er net mee begonnen is, en dat hij iedere 2 weken een nieuwe voorraad besteld. Verder gaat het om een 21 jarige inwoner uit Assendelft.
Omdat hij maar iedere 2 weken besteld kan het dus zomaar 2 weken duren voordat hij jouw bestelling binnen heeft. En aangezien hij pas 21 jaar is en er net schoolvakanties geweest zijn bestaat ook nog eens de kans dat hij gewoon op vakantie is (of was). Dat zou weliswaar niet professioneel zijn, maar het zou zeker niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt.

Ik zou zeggen, probeer nog een keer te bellen en te mailen en krijg je nog steeds geen antwoord, loop er dan gewoon even langs. Hij geeft aan telefonisch bereikbaar te zijn van 9:30 tot 17:30, dus ik zou rond een uurtje of 10 eens proberen te bellen. In ieder geval niet vlak na openingstijd of vlak voor sluitingstijd, of rond lunchtijd. Het ziet er uit als een eenmanszaak, dus de kans is redelijk groot dat hij er dan gewoon niet is.

Wat je ook doet, blijf rustig en vriendelijk. Boos worden schiet je vaak niets mee op en kan altijd later nog.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
Ja ik bel dus al elke dag, de gehele dag door, maar telkens in gesprek, lijkt me stug dat hij aan de gehele dag door aan de telefoon zit. Mailen heb ik dus ook al 3x gedaan maar geen reactie.
Mocht hij inderdaad op vakantie oid zijn dan zou dat netjes zijn om te vermelden op de website of een automatische mail. Want op dit moment is er geen mogelijkheid om contact mee te komen. Maar misschien dat ik straks aan het begin van de avond nog wel even langs loop.
De info van die link had ik ook al eens door gelezen. Maar mijn eerdere ervaring was ook precies contra van mijn ervaring bij deze bestelling. Super snel contact, een nog snellere levering en nu helemaal niets van dat.. En dat verbaast mij op dit moment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 12:37
hhmm, zal wel aan mij liggen maar ik snap deze hele beklaag niet ?
je start een topic, met geen enkele vraag erin verwerkt ofzow, lijkt wel dat je kritiek wilt leveren op de handelwijze van de desbetreffende webshop... En daar heb je wel gelijk in, alleen is dit niet de goede medium om dat te doen, en het is natuurlijk compleet verkeerd gericht... Het zit bij jou in de wijk dus wandel erheen, zoals iederee ndat aangeeft hier... Wanneer men dat aangeeft dan geef jij weer aan dat "je jezelf kent" en dat daarom geen optie is ? Vervolgens geven mensen aan dat je gewoon een rustig gesprek aan moet gaan en dan geef jij weer aan "heus niet uit om meteen door te draaien"...
Dus waar is het probleem ? Je draait niet door en ze zitten in je wijk... 1 + 1 = ?
Persoonlijk lijkt het mij een gevalletje probleempje ervan maken waar geen probleem is... Of te complex ertegenaan kijken..

[ Voor 7% gewijzigd door TIGER79 op 15-03-2010 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
Zo zie ik het niet, er wordt alleen iets gezegd waar ik dan weer op reageer. Die reactie was weer puur op die suggestie gericht. Maargoed hier gaan we het niet over hebben.
We zijn het erover eens dat er een verkeerde handelwijze is van het bedrijfje. Ik heb vind het alleen vervelend dat ik iets bestel, betaal maar niets ontvang en verder totaal niet in contact kom met het bedrijf. Zowel via de telefoon niet als via de mail want daar wordt gewoon niet op gereageerd en telefoon is alleen maar in gesprek. Dus hoopte ik via deze manier nog wat extra advies in te winnen hoe dit netjes af te handelen. Uiteraard is langs gaan een goede optie en dit zal ook wel gebeuren maar er zijn vast nog wel meer manieren om het op te lossen en daar was ik vooral naar benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:35
Gewoon blijven bellen, werkt dit niet, langsgaan en gewoon aanbellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,
IK heb ook iets bij Press 2 Play besteld en nooit iets ontvangen! Het gaat om een beschermtasje van Pokemon voor een Nintendo dsi voor de 6e verjaardag van mijn zoon volgende week. Kosten € 13,99. Reeds besteld op 21 februari, maar inderdaad nooit iets ontvangen of gehoord. Telefoonnummer is altijd in gesprek en op mails wordt niet gereageerd. Uiterst irritant en vervelend...
Indien je langs gaat bij deze kerel, graag bericht. Wij wonen helaas helemaal in 's Zuiden van het land, dus voor ons geen optie. Mailadres van ons: rv.merry@hetnet.nl.
Ben benieuwd of je nog iets te weten komt.
groetjes, Vivian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
Gisteren ben ik langs geweest en er woont inderdaad een familie. Hun zoon die heeft dus die webshop maar die woont/verblijft niet op het adres van de webshop. Die shop staat wel op het adres.
In eerste instantie werd er niet begrepen waarover het ging totdat het woord spelletje viel, toen zei ze dat haar zoon inderdaad een webshop had in spelletjes, dit vond ik al erg dubieus.
Zij vond het vreemd en raar dat ik niets meer had gehoord en ook nog niets ontvangen heb, ook meerdere malen gezegd dat ik al 1.1/5 week probeer te bellen maar dat het nummer alleen maar in gesprek is en dat er op mails niet gereageerd word. Haar zoon was zoals te verwachten was niet thuis en ze vroeg mij of ik mijn gegevens wou noteren. Dit heb ik gedaan en ze zou haar zoon gaan bellen. Tevens heb ik ook aangegeven dat Vivian ook wat besteld heb maar ook niets meer hoort, dit zou ze ook doorgeven.
Ook vertelde ze dat haar schoonvader was overleden en dat deze begraven werd in Turkije en dat ze daar nog zijn gebleven daarna voor vakantie.
Hierop zei ik dat kan natuurlijk gebeuren maar ik vind het dan niet netjes dat er niets gemeld wordt. Dan weet je tenminste waarom je wat langer moet wachten.

Maar ze zou dus contact met hem opnemen en dan zou ze ervoor zorgen dat hij contact opneemt met mij. Dus ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dus een paar dagen geleden halo 3 odst via marktplaats besteld. ik kreeg ook heel netjes een bericht met hoeveel geld ik over moest maken en het rekeningnummer erbij. Nu hoor ik deze verhalen allemaal en begon daarom te twijfelen. heb de dag erna een e-mail gestuurd, nog steeds geen antwoord. als ik probeer te bellen, ook geen antwoord. Kan iemand mij misschien gegevens geven betreffende die persoon die over p2p gaat, die wel bereikbaar is?
groet, glenn
Pagina: 1