Producten in wenslijst vergelijken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoyZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 14:25
Beste Adjes,

Ik verwacht neem aan dat het mogelijk is producten in je wenslijst met elkaar te vergelijken. Heb echter niet kunnen vinden hoe je dat doet :X. Volgens mij zie ik het over het hoofd, kunnen jullie me vertellen hoe ik dit moet doen?

Tx alvast,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Niet. :P

Producten vergelijken doe je in principe via de pricewatch. Daarna zet je ze in je wenslijst. Voor zover ik de devvers begrepen heb, zijn ze er niet vanuit gegaan dat jij meerdere alternatieven in je wenslijst zou zetten en ze dan pas zou gaan vergelijken. Die optie is er dus ook niet.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Een voorwaarde voor het kunnen vergelijken van produkten is in ieder geval al dat ze in dezelfde categorie moeten zitten. Een wenslijst kan echter produkten uit verschillende categorieën bevatten wat het al lastig maakt om een vergelijkings-optie op een duidelijke manier vorm te geven.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoyZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 14:25
Het kan dus niet, duidelijk. Wel jammer :\. Omslachtig ook, wanneer dit betekent dat je na het opgeven van je specifieke zoekresultaten nog steeds 7 pagina's moet doorbladeren.

Wat denken jullie, zou het handig zijn als deze deze feature er komt? Kunnen we het voorstellen?