Ik heb een 32x Aopen cdrom en een Liteon 12/10/32 burnproof. Als ik een volle 700mb disc naar mijn hd wil kopieren, dan doet de writer (32x) er ongeveer 6 min over. Dat is volgens mij normaal, toch!?
Maar als ik diezelfde disc in mijn cdromdrive doe en kan naar mijn hd ga kopieren, doet ie er opeens ruim 20 min over.
Er klopt dus iets niet, maar WAT!?
Je Aopen kan gewoon niet goed presteren. Net zoals de mijne.
ik heb ook een LiteOn. ICM een AOpen36x kopieren ze on-the-fly een cd van 680 in 15 minuten.
Als LO geen burnproof had, had ik nu 22 coasters.
voor LiteOn :'(
voor Aopen.
BTW, heb je DMA wel aanstaan ervoor? Misschien lost dat iets van je probleem op. Of dat ding schoonmaken. Ik heb geen zin om een schoonmaaksetje te kopen. Het is voordeliger om een nieuwe CD/DVD-rom te kopen
ik heb ook een LiteOn. ICM een AOpen36x kopieren ze on-the-fly een cd van 680 in 15 minuten.
Als LO geen burnproof had, had ik nu 22 coasters.
BTW, heb je DMA wel aanstaan ervoor? Misschien lost dat iets van je probleem op. Of dat ding schoonmaken. Ik heb geen zin om een schoonmaaksetje te kopen. Het is voordeliger om een nieuwe CD/DVD-rom te kopen
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Nee, dat bedoel ik niet! Ik bedoel te zeggen dat mijn cdromdrive die 32 speed gewoon bij langena niet haalt!