Toon posts:

Nieuw soort laptopsticker: zoek trends

Pagina: 1
Acties:
  • 449 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Momenteel zijn wij bezig met het ontwikkelen van een geheel nieuw soort laptop-sticker. Anders dan de huidige stickers die op de markt zijn. Hiervoor zijn wij op zoek naar trends die leven onder jongeren en bezitters van een laptop.

Wat leeft er momenteel in de games & hardware wereld? Wat zou jij graag op je laptop willen hebben? Of juist niet?

Alle tips zijn welkom!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:23

SeatRider

Hips don't lie

Ik zou graag geen stickers op mijn laptop willen hebben. Gat in de markt: laptop-sticker-remover.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Het liefst eentje die doorzichtig is, zodat je niks van zo'n lelijke sticker ziet. Maar wel bescherming tegen krassen.

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:38

Salandur

Software Engineer

hoe minder stickers, hoe beter

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

• Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-01 15:05
Ik zou het liefst hebben dat er alleen een stick er opkwam wat voor type CPU erin zit en voor videokaart dat is het enigste leuke om mee te patsen voor de rest geen a.u.b.....

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:59
Tja,... ik wil geen stickers.. sorry... En een trend lijkt me juist het zelf kunnen ontwerpen van stickers..

zoals hier..

Trouwens enerzijds geef je aan dat je iets aan het ontwikkelen bent, anderzijds vraag je hier input...(tegenstrijdig)

[ Voor 25% gewijzigd door Lumics op 15-03-2010 10:39 ]

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:15
Alle stickers zijn lelijk. Het eerste dat ik doe bij een nieuwe laptop/monitor/wat dan ook is het verwijderen van die lelijke dingen

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:42

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lumics schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:37:
Tja,... ik wil geen stickers.. sorry... En een trend lijkt me juist het zelf kunnen ontwerpen van stickers..

zoals hier..
Jup, custom made zijn nog altijd de mooiste :) Jammer dat de PS3 stickers zo enorm duur zijn :(

Al vraag ik me af hoe je uberhaubt perfect passende stickers kan maken voor de bizar hoeveelheid verschillende modellen van laptops.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ik zou zeggen wees innoverender hierin. Zorg voor stickers die bijvoorbeeld gaan glowen op het moment dat je hem oppakt.. elektrisch schok geven aan de persoon (anti-diefstal)..

Met andere woorden.. maak er iets praktisch in combi met trendy. Dat verkoopt.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Verwijderd

Hoi Michiel82,

Welkom op GoT. Je topic voldoet helaas niet aan ons beleid met betrekking tot werving (lees Het algemeen beleid #verbodenspam even door). Daarnaast zou je eea beter in een goede enquete kunnen opnemen. Deze staan we toe onder de volgende richtlijnen:
Het posten van een enquete is een eenzijdige gunst en om een meerwaarde voor de community te garanderen en niet bedolven te worden onder enquetes, is er een aantal richtlijnen opgesteld op basis waarvan gekeken wordt of een topic met een enquete toegestaan wordt. Deze richtlijnen zijn de volgende;
- De poster van de enquete zal het topic zo moeten sturen dat er een aanleiding is tot discussie. Op deze manier heeft het topic tenminste een bestaansrecht en zakt het ook minder snel weg (en voorkomt bovendien ook antwoorden als 'ingevuld', en daar zit al helemaal niemand op te wachten).
- Uitleg waar de enquete over gaat en wat het doel is van de enquete.
- De toezegging dat de resultaten bekend en openbaar worden gemaakt in het topic zodra deze beschikbaar zijn.
- Wat is de onderzoeksvraag en wat is de meerwaarde hiervan voor de samenleving?
- Waarom denk je dat de gebruikte vragen een antwoord geven op de onderzoeksvraag?
- Wat zijn de zwakheden en de sterkte punten van de vragen en vraagstelling?

Mocht je op basis hiervan besluiten af te zien van een topic op Gathering of Tweakers.net, dan wil ik je wijzen op de volgende mogelijkheden;
- www.studentenonderzoek.com Dit is een site waar onderzoeken en enquetes geplaatst kunnen worden, wellicht is de doelgroep anders, maar gezien het karakter van de site denk ik dat de doelgroep niet ver van de jouwe afligt.
- www.fok.nl Net als tweakers.net een grote website met een userbase die geruime tijd op internet doorbrengt. Ik ben niet bekend met de wensen aldaar, maar je kunt het uiteraard proberen.
- Je kunt de link naar het onderzoek opnemen in je signature (http://gathering.tweakers.net/forum/edit_user). Wanneer je dan een post plaatst zullen de users de link tegenkomen en zullen ze de enquete wellicht invullen.
Omdat je topic een wervingsvraag is, doe ik deze op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.