Toon posts:

Layer over een layer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb punt waar ik op vast loop en ik hoop dat iemand mij daarmee kan helpen. Op een website heb ik een Google Maps kaart als achtergrond. Het gehele scherm is dus gevuld met de Google Maps kaart. Nu heb ik hier over een layer liggen die geheel transparant is. Nu kan ik in IE wel de Google Maps kaart verplaatsen met het handje, maar niet in Firefox. Nu wil ik graag dat dit ook mogelijk is in Firefox. Ik hokt!op dat iemand hier een oplossing voor weet.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
Je zegt dat je een layer hebt liggen over de google maps achtergrond. Als je dus klikt op de kaart om de map te verslepen wordt de klik doorgegeven aan de layer, en afhankelijk van de browser, wordt die soms wel of niet doorgegeven aan de onderliggende elementen.

Je kan dit normaal aanpassen.

Keywords: event bubbling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rekcor
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-09 21:08
Deze vond ik een tijd geleden heel verhelderend: http://www.quirksmode.org/js/events_order.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel voor jullie antwoorden. Ik heb er naar gekeken alleen kom ik er niet helemaal uit. Ik snap namelijk niet hoe ik het moet aanroepen. Zou iemand me een beetje op weg kunnen helpen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rekcor
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-09 21:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teek2
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 09:07
Ben wel erg benieuwd naar waarom je een layer over je maps hebt liggen eigenlijk? Wat is het nut, zoals je het nu beschrijft zorgt het alleen maar voor problemen... en lost het weghalen het op. Waarom wil je het persee?

Edit: als het is om elementen aan de kant erover te leggen, kan je dan niet een aantal layers maken langs de kant en zo een gat voor de maps creëren?

[ Voor 39% gewijzigd door teek2 op 16-03-2010 09:49 ]

Pagina: 1