Hey all,
(m'n eerste post hier)
Ik ben nog één van die dinosaurussen die zo een joekel van een CRT-monitor op z'n buro heeft staan.....nl een IIyama HM204DT_A (22"=30kg)
Zit nu al een tijdje krap op mijn buro, vandaar dat ik wil veranderen.
Heb ook al de ervaring om op het werk te mogen genieten van een Acer V233H, maar die vind ik toch net iets te min voor als je thuis net iets meer wil.
Heb besloten om voor een 24" monitor te gaan en heb een budget van ongeveer 250euro.
Ik wil meer dan alleen een VGA/DVI aansluiting en verder gaan mij eisen niet...buiten de eeuwige twijfel tussen 16:9 en 16:10 formaat.....maar we zijn best tevreden met 16:9
Ik ga de monitor gebruiken voor:
-doorsnee mail en surfen
-wat grafisch knutselen in Photoshop enzo
-een beetje webdesign
-een beetje Autocadwerk
-af en toe een filmpje...maar als je zo een scherm hebt zal dat wat meer zijn
-regelmatig eens een spelletje (heb wel maar een HD3870, maar deze vervang ik binnenkort wel)
Voorlopig ligt mijn keuze bij de Samsung Syncmaster P2470H (mooi schermpje qua ontwerp, specs en prijs)
Hier zijn echter nog weinig reviews over en detailafbeeldingen.
Hebben jullie nog andere ideeën of alternatieven ???? of is deze P2470H best goed ?
Alvast bedankt
(m'n eerste post hier)
Ik ben nog één van die dinosaurussen die zo een joekel van een CRT-monitor op z'n buro heeft staan.....nl een IIyama HM204DT_A (22"=30kg)
Zit nu al een tijdje krap op mijn buro, vandaar dat ik wil veranderen.
Heb ook al de ervaring om op het werk te mogen genieten van een Acer V233H, maar die vind ik toch net iets te min voor als je thuis net iets meer wil.
Heb besloten om voor een 24" monitor te gaan en heb een budget van ongeveer 250euro.
Ik wil meer dan alleen een VGA/DVI aansluiting en verder gaan mij eisen niet...buiten de eeuwige twijfel tussen 16:9 en 16:10 formaat.....maar we zijn best tevreden met 16:9
Ik ga de monitor gebruiken voor:
-doorsnee mail en surfen
-wat grafisch knutselen in Photoshop enzo
-een beetje webdesign
-een beetje Autocadwerk
-af en toe een filmpje...maar als je zo een scherm hebt zal dat wat meer zijn
-regelmatig eens een spelletje (heb wel maar een HD3870, maar deze vervang ik binnenkort wel)
Voorlopig ligt mijn keuze bij de Samsung Syncmaster P2470H (mooi schermpje qua ontwerp, specs en prijs)
Hier zijn echter nog weinig reviews over en detailafbeeldingen.
Hebben jullie nog andere ideeën of alternatieven ???? of is deze P2470H best goed ?
Alvast bedankt
<GoT> Brain3#2873