Het valt me de laatste tijd op dat er veelvuldig consoles worden aangeboden in V&A en dat hierbij, door de adverteerder, ook vaak 1 of meerdere games worden meegeleverd. Tot hieraan, geen problemen met de advertentie.
Wel is het zo dat men de laatste tijd erg vaak in de omschrijving van de advertentie neerzet dat "games eventueel ook los te koop zijn" en/of bij elke game een aparte prijs vermeldt. Maar ook de mensen die een reaktie plaatsen, vragen regelmatig of de games los te verkrijgen zijn bij de adverteerder.
Ik weet dat hiertegen weinig te doen is; men is vrij om aan te bieden en om te vragen, ondanks dat de meesten dus niet op de hoogte zijn van de reviews: Tweakers.net FAQ. Een keertje klikken op "Meldpunt" lost het probleem later op de dag wel op. En ja, ik weet dat de medewerkers van T.net op best-effort basis werken en niet altijd even veel/snel tijd hebben om een melding op te pakken maar ik zie regelmatig dat users al snel posten "Stuur me even een DM
" zodra er over games wordt gesproken.
Mijn suggestie is dan ook tweeledig:
achter mijn PC als ik een advertentie zie van iemand die al 4 jaar lid is ofzo en eenvoudigweg niet heeft bedacht dat T.net overal en nergens regeltjes heeft bedacht om alles in goede banen te leiden en toch maar een advertentie plaatst die 99% tegen de regeltjes is.
Wel is het zo dat men de laatste tijd erg vaak in de omschrijving van de advertentie neerzet dat "games eventueel ook los te koop zijn" en/of bij elke game een aparte prijs vermeldt. Maar ook de mensen die een reaktie plaatsen, vragen regelmatig of de games los te verkrijgen zijn bij de adverteerder.
Ik weet dat hiertegen weinig te doen is; men is vrij om aan te bieden en om te vragen, ondanks dat de meesten dus niet op de hoogte zijn van de reviews: Tweakers.net FAQ. Een keertje klikken op "Meldpunt" lost het probleem later op de dag wel op. En ja, ik weet dat de medewerkers van T.net op best-effort basis werken en niet altijd even veel/snel tijd hebben om een melding op te pakken maar ik zie regelmatig dat users al snel posten "Stuur me even een DM
Mijn suggestie is dan ook tweeledig:
- op het moment dat de omschrijving/trefwoord van een advertentie de naam van een console is, zowel een nieuwe of een oude (gamecube / xbox / ps / playstation), komt de advertentie in een queue terecht die eerst moet worden goedgekeurd door een Modje/Admin alvorens te verschijnen in de V&A-lijst.
- een extra bold/blink header *kuch* op het moment dat iemand kiest voor Produkt Verkopen en dan de subcategorie Gaming kiest; de header kan dan nogmaals wijzen dat het afzonderlijk aanbieden van games niet is toegestaan en/of een extra verwijzing naar de FAQ.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof