Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opnemen op usb stick?
Bovenstaande optie zit erop toch? ik krijg het alleen niet aan de praat en van de handleiding word ik ook niet wijzer. kan iemand helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat als ik overschakel naar een hd zender ik bovenin 180i 50 hz te zien krijg? Moet dit niet 100 hz zijn? Heb gezocht, maar kan niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:36

Deathchant

Don't intend. Do!

is normaal hoor. waarom denk jij dat het 100Hz moet zijn? Het signaal wat essent ook stuurt is 1080i/50Hz (zal wel 48Hz zijn ofzo).

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reijndert
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-03-2024
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 12:36:
opnemen op usb stick?
Bovenstaande optie zit erop toch? ik krijg het alleen niet aan de praat en van de handleiding word ik ook niet wijzer. kan iemand helpen?
Nee, opnemen op een USB device, uitgezonderd memory stick.
Ik heb "alleen" nog maar externe harddisks aan de praat gekregen met USB aansluiting en sata-bridge.
Dat zijn ze tegenwoordig volgens mij allemaal... De mijne (paar tientjes bij de Aldi) heeft geen externe voeding nodig is ligt keurig onzichtbaar los achter de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om op een Tx-l32e30e als de tv op av1 kanaal staat om het geluid van het component kanaal te horen? Ik heb al een beetje zitten kijken in de instellingen maar ik heb er nog niks voor gevonden. Lukt tot nu toe alleen op het hdmi kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WalnootX
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Is er ergens meer informatie te krijgen over de 2011 LCD modellen van Panasonic?
Kan hier geen topic over vinden en er zijn ook nog nergens reviews o.i.d.

Was eigenlijk aan het kijken naar de plasma's van Panasonic omdat de LCD's maar een beetje op de achtergrond blijven en vrij weinig over te vinden is.

Ik zoek mensen die ervaring hebben met de 2011 modellen. En zijn deze een beetje te vergelijken met de plasma's van Pana?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer1
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Ik kijk hier veel op hifi-forum.de staat redelijk veel over Panasonic 2011 LCD.

http://www.hifi-forum.de/viewforum-153.html

http://www.hifi-forum.de/viewcat-22.html

http://www.hifi-forum.de/viewforum-116.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kh65
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08 12:41
Voor wie het interesseert, in september 2011 is een updated firmware verschenen
voor zowel LCD als Plasma 2-2010 modellen.
Met als voornaamste vernieuwing de upgrade van Viera Cast naar Viera Connect.

Wat me echter ook is opgevallen dat is de bediening van de USB recording is verbeterd!!
  • Als je vroeger de TV aan zette terwijl hij aan het opnemen was, dan stopte de opname soms,
    en volgens mij altijd als je dan de TV weer uit zette. Nu gaat hij gewoon door met opnemen.
  • Idem werkt nu voor mij de rode opname knop + uitzetten TV.
    Hij gaat dan opnemen wat er bezig is.
Dus voor wie het nog niet gedaan heeft -> Upgrade de firmware!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-v-R
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik wil misschien een TX-L32E30 gaan kopen.

Ik heb een paar vragen waarvan ik hoop dat iemand hier het weet.

- Ik zie reviews van de TX-L32E30E en ook wel van de TX-L32E30B op internet staan.
Zijn dit dezelfde tv's als de E30 maar dan bijvoorbeeld voor andere landen of zijn dit echt andere
modellen?

- Ik heb in een review gelezen dat je het volume van de koptelefoon via een menu moet instellen.
Is het bij deze tv dan niet zo dat het geluid van de speakers uitgaat wanneer je een koptelefoon aansluit en
dat je dan het volume met de standaard toetsen op de afstandbediening kunt regelen?
Ik wil dit graag weten omdat ik op deze tv een 2.1 speakerset op de koptelefoon uitgang zou willen
aansluiten die via de afstandbediening van de tv harder en zachter te zetten moet zijn.

- Heeft deze tv een redelijk beeld wanneer hij gewoon analoog op de kabel wordt aangesloten?
Ik heb hier momenteel een Sony 32EX500 staan en die geeft naar mijn mening een zeer acceptabel
beeld via de kabel. Geen idee of dat met deze Panasonic ook mogelijk is.

- In sommige reviews wordt geschreven dat de motionblur regeling op deze tv vrij matig is, in
vergelijking met die van andere tv's. Is hier een E30(E) bezitter die daar iets over kan zeggen?

- Ik heb een Pioneer harddisk recorder die via scart het qlink / smartlink protocol ondersteunt.
Deze tv zou dit ook moeten ondersteunen. Is hier iemand met een (vergelijkbare) Pioneer hd
recorder die daar ervaring mee heeft?

Alvast bedankt voor de eventuele input!

Wie het laatst lacht is gewoon wat trager van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikHouben
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-08 17:16
Ik heb een TX-L37D25E die misschien binnen garantie (verlengde garantie aangekocht) gaat vervangen worden, wegens enkele dode pixels.
Nu vraag ik me af in welke reeks van Panasonic ik nu moet gaan zoeken om een evenwaardige beeldkwaliteit te vinden. De D25(E) reeks bestaat namelijk niet meer.
Pagina: 1 2 3 Laatste