computer samenstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views

• thomas_
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11 16:49
Kunnen julie me helpen met een computer samenstellen.
Mijn eisen:
-moet goed zijn met grafische aplicaties en redelijk snel met video's coderen.
- de case kan mij niet zoveel schelen.
- de processor moet wel zware taken aankunnen.
hoeft geen game computer te zijn want speel toch bijna nooit een game.

mijn budget tussen de 400 en 600 euro.

[ Voor 6% gewijzigd door thomas_ op 15-03-2010 07:13 ]

• Tribledragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-12 17:20
Kijk eens even in dit topic naar de voor jou juiste BBG (waarschijnlijk basis/budget) lees de topicstart door. Stel een systeem samen wat jou goed lijkt (wensenlijst) en post deze tesamen met je wensen in dat topic daar helpen ze je graag verder.

[NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht

[ Voor 13% gewijzigd door Tribledragon op 15-03-2010 07:25 . Reden: maandagochtend typefouten ]

Samsung R710 Q9000 geforce 130m

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Kleine correctie, je verwijst naar het notebook topicoverzicht maar je moet deze hebben. Gezien je budget kom je dan uit bij de basis-BBG en voor vragen rond zijn de [BBG aanschaf]-topics ;)

Vermeld daar ook even wat je nog allemaal moet hebben, alleen de pc of ook toestenbord, muis, geluidssetje en belangrijker voor het budget: scherm en een OS? Ook is het wel de moeite waard om even na te kijken of de grafische applicaties die je in gedachten hebt toevallig door een GPU versneld kunnen worden, dan is een videokaart onmisbaar maar als dat niet zo is heb je gewoon een zo goed mogelijke CPU nodig.

(en inderdaad is het [BBG aanschaf]-topic van maart zoek, maar ik heb dit al aan een modje gemeld ;) maar in die van januari kan je ook wel terecht tot het gefixt is)

[ Voor 14% gewijzigd door bwerg op 15-03-2010 08:49 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica