Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Naam van het werkstation ervoor zetten.
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Geen idee wat je bedoelt. Wat ik ook invul, er wordt altijd de naam van laptop voorgevoegd.Glashelder schreef op maandag 15 maart 2010 @ 00:35:
Naam van het werkstation ervoor zetten.
Ik heb het ondertussen gefixed met een powershell script. Script zal ik binnenkort posten.
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Verwijderd
Gek genoeg heb ik een zelfde probleem. Ik vul wel de naam van het betreffende werkstation in, maar dit helpt niets. Ook wanneer in in de plaats ervan de werkgroepnaam wijzig gaat het niet.
bijvoorbeeld: stationsnaam is "server". Ik vul dan dus bij gebruikersnaam in: server\mijnnaam - en er onder het password. vanaf mijn andere machines mag ik keurig gewoon overal bij, alleen vanaf deze machine niet, bijzonder vaag. Ik heb alles al geprobeerd, maar kom er gewoon niet in - reuze irritant.
Wat nog vreemder is, is dat ik op al mijn machines de zelfde username + wachtwoord gebruik, en dat ze ook in dezelfde werkgroep actief zijn. Alles lult gewoon automatisch met elkaar (zoals het hoort), maar alleen met deze machine wil het maar niet werken...
Iemand een idee wat ik kan doen ?
Groet,
OKZ
bijvoorbeeld: stationsnaam is "server". Ik vul dan dus bij gebruikersnaam in: server\mijnnaam - en er onder het password. vanaf mijn andere machines mag ik keurig gewoon overal bij, alleen vanaf deze machine niet, bijzonder vaag. Ik heb alles al geprobeerd, maar kom er gewoon niet in - reuze irritant.
Wat nog vreemder is, is dat ik op al mijn machines de zelfde username + wachtwoord gebruik, en dat ze ook in dezelfde werkgroep actief zijn. Alles lult gewoon automatisch met elkaar (zoals het hoort), maar alleen met deze machine wil het maar niet werken...
Iemand een idee wat ik kan doen ?
Groet,
OKZ