Ik download films op m'n MacBook, en die wil ik uiteindelijk op m'n HTPC hebben. Ik ben nu op zoek naar een programma wat 2 mappen kan synchroniseren, uiteraard met schedueler, maar die programma moet de bestanden kunnen VERPLAATSEN, en dus niet kopiëren. Het beste waar ik tot nu toe op uit ben gekomen is ChronoSync met een applescript om de map te legen na succesvol kopieren, maar erg betrouwbaar vind ik dit niet. Daarbij komt dat als er een film klaar is binnen de tijd dat het programma aan het kopiëren is, de film weer verwijderd wordt...
SyncBack (Windows) heb ik draaien, maar daarbij kwam ik er niet uit met de rechten, ik moet dan namelijk elke keer de rechten apart aanpassen zodat de Syncback de bestanden kan verwijderen... Een goede oplossing daarvoor is ook welkom!
SyncBack (Windows) heb ik draaien, maar daarbij kwam ik er niet uit met de rechten, ik moet dan namelijk elke keer de rechten apart aanpassen zodat de Syncback de bestanden kan verwijderen... Een goede oplossing daarvoor is ook welkom!