Een vriend van mij heeft door de jaren heen een mailinglijst opgebouwd in Outlook die momenteel meer dan 550 e-mailadressen bevat. Als hij een nieuwsbrief wilt versturen naar de mail adressen in deze mailinglijst, moet hij deze handmatig opsplitsen omdat hij anders op de blacklist van zijn hosting provider wordt gezet. Hij mag namelijk maar 125 mails per uur versturen. Nu vroeg hij aan mij of ik toevallig een email programma weet wat mails in 'batches' kan versturen. Dus dat hij kan instellen dat het mail programma slechts 125 mails per uur mag versturen en het volgende uur verder moet gaan met emails versturen..
Ik heb echter geen flauw idee welk programma zoeits zou kunnen. Ook ome google heeft me niet veel verder geholpen dan 'how to send email via a .bat file' , maar dat zoek ik dus niet
Natuurlijk zou hij kunnen overstappen op een betaalde mailinglist provider, maar als een (gratis) programma het bovenstaande kan doen geeft hij daar liever zijn voorkeur aan. Hij heeft dan namelijk maar een eenmalige investering.
Heeft iemand de gouden tip ? Alvast bedankt !
Ik heb echter geen flauw idee welk programma zoeits zou kunnen. Ook ome google heeft me niet veel verder geholpen dan 'how to send email via a .bat file' , maar dat zoek ik dus niet
Natuurlijk zou hij kunnen overstappen op een betaalde mailinglist provider, maar als een (gratis) programma het bovenstaande kan doen geeft hij daar liever zijn voorkeur aan. Hij heeft dan namelijk maar een eenmalige investering.
Heeft iemand de gouden tip ? Alvast bedankt !
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp