aankoop autoboxen

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beste

ik ben opzoek naar autoboxen voor vanachter in de koffer, in de hoedenplank te steken. de vorige eigenaar had hier al boxen zitten maar heeft deze uit de auto gehaald, dus nu ben ik op zoek naar nieuwe boxen! de afmetingen zijn 22.5cm op 15cm dus ovale boxen. de boxen moeten vooral goed spelen en geen geruis of gekraak geven indien het geluid wat omhoog gaat! prijs rond de €150 max. ik denk dat je voor deze prijs wel goeie boxen kan kopen?

de radio dat erin zit heeft een vermogen van 4x50W en is ook recent aangekocht. het merk is Kenwood.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 19:55
Dit is een beetje een 'wat moet ik kopen' topic en die gaan meestal niet lang mee. Ik zou eens kijken op een site als www.rondevries.nl

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi, en welkom op GoT.

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. In jouw geval kan je heel goed zoeken naar 6x9" speakers bij bijvoorbeeld rond de vries.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.