Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MistrX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

Topicstarter
Hallo,

Ik zoek een gratis brandprogramma waar ik video cd's mee kan branden. Ik heb het hele net zover ik weet afgezocht maar kan niets vinden. Dit klinkt simpel gezegt maar geloof me: Zoek naar gratis brand programma's die geen trial software zijn en VCD's kan branden vanuit .avi. Want dat is ook een voorwaarde: hij moet instaat zijn ook .avi's te converteren.

Maar alles wat ik kreeg was of trial software of software die niet deed wat beloofd werd of google presenteerde mij websites die opzichzelf ook zoekmachines zijn. Verschrikkelijk! Krijg er onderhand een beetje een staart van.

Ik gebruikte tot nu toe Nero om dit te doen, maar hij heeft de laatste tijd steeds vaker dat ik scheve beelden krijg bij het afspelen op mijn dvdspeler. Eerst was het 1 track, toen 2, en nu alweer 5. Ik kan zo mijn cd's weggooien en dat is geen hobby van mij. :P

Dus mijn vraag: Wat gebruiken jullie hiervoor? Of hoe kan ik het probleem in Nero fixen? Klinkt het bekend? En als dat dus niet het geval is, wat is dan een goede vervanger voor Nero?

Alvast bedankt! :)

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Van Nero ben ik ook geen fan, vooral video's mislukken vaak bij mij. Ik gebruik Winavi video converter. Die is niet gratis maar is de 30€ wel waard vind ik. Omzetten van een avi en branden naar dvd/vcd doet Winavi in een klein kwartiertje.
http://www.winavi.com/en/video-converter/video-converter.htm
Voor ISO's en losse bestanden gebruik ik Magic ISO maker.
Verder vind ik dat er maar bar weinig goede gratis brandprogramma's zijn ik mis altijd bepaalde functionaliteit, maar Irfarecorder kan er mee door.
Check dit lijstje eens misschien zit er wat voor je tussen...
http://www.tvjoost.nl/7-x...-om-dvd-en-cds-te-branden

Edit:
Hmzz dit is misschien ook wat voor mij, ik zal hem eens proberen. Dit haalde ik uit de link die ik net postte.
http://members.home.nl/thefilmmachine/

[ Voor 15% gewijzigd door BAS80 op 14-03-2010 18:40 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Verwijderd

convertxtodvd is een uitstekende converteerprogramma

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
Freeware : The FilmMachine

offtopic:
(iets te laat)

[ Voor 47% gewijzigd door djexplo op 14-03-2010 18:44 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• MistrX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

Topicstarter
The Film Machine:

version 1.6.1

. Replaced BeSweet.dll with Bass.dll for audio editing/conversion.
. Removed conversion to (S)VCD.
. Added DTS Encoding with Surcode DVD Pro DTS (version 1.0.23 and up).

De conversie naar VCD is er dus uit. Volgens mij zoek ik die juist.

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik weet niet of het converteren in hetzelfde programma echt een harde eis is, maar in het algemeen vind ik het prettiger om het converteren in een daarvoor bedoeld programma te doen. Dan kun je vaak meer en betere instellingen opgeven, en loop je minder kans op gekke dingen zoals de door jou genoemde scheve beelden. Vaak kun je daarmee ook dingen in batch converteren.

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:22

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 18:42:
convertxtodvd is een uitstekende converteerprogramma
Zeker weten, deze werkt prima als je snel & simpel een dvdtje wilt maken :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Pagina: 1