Mijn computer al sinds enige tijd slecht draaiend. Ik heb een nieuw moederbord gekregen, want ze vermoedden dat het stuk was. Ook heb ik nieuw geheugen gekren(beide nog op de garantie) want ze dachten dat het stuk was. Toen had ik het probleem dat hij telkens een blue screen gaf. Nu heb ik dat probleem niet meer(nadat ik alles vervangen heb) maar geeft mijn computer geen beeld en krijgt het toetsenbord en de muis geen stroom meer. Ook als ik de videokaart eruitgehaald en de videokaart van mijn moederbord gebruik heb ik het zelfde probleem, terwijl wel alle fans het doen en alles goed aan gesloten is.
Ik heb dus al verschillende nieuwe onderdelen geplaatst in mijn computer, ik krijg geen blue screen meer maar kan er dus nog niets mee. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Want als ik mijn voeding nog zou vervangen dan heb ik elk onderdeel vervangen en doet de computer nog steeds niets. De proccessor is ook niet gesmolten of wat dan ook, want ik moest namelijk nieuwe kleef pasta aanbrengen omdat ik gekeken heb of hij niet gesmolten was.
Ik heb dus al verschillende nieuwe onderdelen geplaatst in mijn computer, ik krijg geen blue screen meer maar kan er dus nog niets mee. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Want als ik mijn voeding nog zou vervangen dan heb ik elk onderdeel vervangen en doet de computer nog steeds niets. De proccessor is ook niet gesmolten of wat dan ook, want ik moest namelijk nieuwe kleef pasta aanbrengen omdat ik gekeken heb of hij niet gesmolten was.