Toetsenbord en Muis krijgen geen stroom

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283150

Topicstarter
Mijn computer al sinds enige tijd slecht draaiend. Ik heb een nieuw moederbord gekregen, want ze vermoedden dat het stuk was. Ook heb ik nieuw geheugen gekren(beide nog op de garantie) want ze dachten dat het stuk was. Toen had ik het probleem dat hij telkens een blue screen gaf. Nu heb ik dat probleem niet meer(nadat ik alles vervangen heb) maar geeft mijn computer geen beeld en krijgt het toetsenbord en de muis geen stroom meer. Ook als ik de videokaart eruitgehaald en de videokaart van mijn moederbord gebruik heb ik het zelfde probleem, terwijl wel alle fans het doen en alles goed aan gesloten is.

Ik heb dus al verschillende nieuwe onderdelen geplaatst in mijn computer, ik krijg geen blue screen meer maar kan er dus nog niets mee. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Want als ik mijn voeding nog zou vervangen dan heb ik elk onderdeel vervangen en doet de computer nog steeds niets. De proccessor is ook niet gesmolten of wat dan ook, want ik moest namelijk nieuwe kleef pasta aanbrengen omdat ik gekeken heb of hij niet gesmolten was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelmou
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-03 12:28
Heb je alle stekkertjes op het moederbord goed aangesloten?
Maak anders eens een foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mijn voeding is getest, en blijkt niet stuk te zijn. Kan mijn processor dan eventueel stuk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramonlambal
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-05 21:38
probeer je moederbord eens te resetten nadat je de grafische kaart eruit hebt gehaald

hiermee kun je kijken of je onboard video het wel doet

ook kun je een speakertje aansluiten op je moederbord, zonder processor zou ook dit nog wel piepjes moeten geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-05 12:19
Hoe hebben ze je voeding getest? De enige manier op uit te sluiten dat het niet je voeding is door deze te vervangen door een ander. Als hij niet genoeg power meer heeft om op te starten doet je voeding het namelijk nog wel. alleen niet goed genoeg.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Gisteren ben ik naar Norod geweest. En het probleem hebben ze opgelost door mijn geheugen te vervangen en de batterij van het moederbord hebben ze eruit en er wederom in gedaan. Bedankt voor de reacties, topic kan gesloten worden.
Pagina: 1