MHI SCM60ZS-W, 1x SRK35ZS-WF, 2x SRK25ZS-WF
En hoe doe je een harde reset?
De stekker eruit halen, brengt mij terug in het update menu en de update blijft er met een error 'uitklappen'.
De stekker eruit halen, brengt mij terug in het update menu en de update blijft er met een error 'uitklappen'.
Verwijderd
Via het service menuspokey schreef op zondag 14 maart 2010 @ 22:05:
En hoe doe je een harde reset?
Toets home (huisje) vervolgens 0,6,2,5,9,6, i (info). Dan kom je een venster tegen dat alleen technisch personeel erin mag (druk op OK) vervolgens ga je naar ''Error reset'' klik op OK en kies optie reset.
Het service menu verlaat je door op de back toets te drukken.
Maak je bevindingen dan hier bekend.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2010 22:38 ]
Helaas kun je vanuit het update menu niet in het service menu komen.
Ik heb contact gehad met philips en ze willen dus een board/module vervangen, dit kost dan wel €160 omdat hij 14 maanden is, was hij 12 maanden of jonger dan zou het gratis zijn.
Hierover ga ik nog wel even in conclaaf met ze denk ik, ze adviseren zelf deze update te installeren, ze hebben hem op hun consumenten website staan, dan mag je toch verwachten dat de procedure fail proof gemaakt is.
Ik heb contact gehad met philips en ze willen dus een board/module vervangen, dit kost dan wel €160 omdat hij 14 maanden is, was hij 12 maanden of jonger dan zou het gratis zijn.
Hierover ga ik nog wel even in conclaaf met ze denk ik, ze adviseren zelf deze update te installeren, ze hebben hem op hun consumenten website staan, dan mag je toch verwachten dat de procedure fail proof gemaakt is.