[Safari] Eigen plek voor refresh/reload knop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Topicstarter
Dag,

Sinds de nieuwe Apple Safari uit is kan ik aan één ding niet wennen en dat is de plek van de refresh page/reload page button.
Vroeger (toen alles beter was) kon je de knop een eigenplek geven. Nu zit hij vast in de adresbalk en vind dat echt lastig. Juist omdat over het algemeen alles in OS X links zit (wat ik zelf heel prettig vind) en de reload knop zit nu overwegend rechts. Is er een manier om de "oude" reload knop terug te krijgen? Ik weet dat CMD+R ook werkt, maar dat is nog geen oplossing voor mijn "probleem".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 17:23
Ik heb het zelf nog nooit als een probleem ervaren.. Ik doe vrijwel alles met m'n toetsenbord. CMD+R is bij me ingebakken.
Een oplossing heb ik dus ook niet, al zou je natuurlijk je adresbalk kunnen verkleinen. Al past de url dan niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 11:10
En anders is Firerfox misscien nog wel een oplossing. Waar de refresbutton wel links staat.
Ik moet zeggen dat ik de nieuwe Safari wel relax vind, maar bij mij werkt flash niet goed op safari. Helaas moet ik nog wel eens firerfox gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Heb de titel aangepast van "Safari 4.0.x" naar "[Safari] Eigen plek voor refresh/reload knop", zodat het het probleem beschrijft :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/