Ik heb op een netwerkschijf een directory staan, genaamd "Luftslottet Som Spr_ngdes". Deze naam heeft XP er zelf aan gegeven, aangezien de originele naam die ik wilde de "underscore" een a met een rondje erboven was (angstrom). Maar nu heb ik het volgende probleem: ik kan de directory niet openen of verwijderen.
Ik krijg dan de melding "Kan bestand niet verwijderen. Kan geen gegevens van het bronbestand of op de bronschijf lezen".
Ik heb zo'n beetje alles geprobeerd:
Safe mode
Renamen
Unlocker gebruikt
De oplossingen in link gebruikt.
Niks helpt helaas, in de DOS box kan ik wel in de directory kijken, maar volgens DOS staan er geen bestanden in. Als ik met de commando's uit de link de directory probeer te verwijderen (RD /S de 8.3 short filename), dan krijg ik de melding dat de directory niet leeg is ???
Ik denk dat het geen probleem is van een gelockte file door WIndows maar dat er iets is met de directorynaam (angstrom vs. underscore vervanging). Maar ik krijg het dus niet voor elkaar.
Kortom, weet iemand een andere manier ?
Ik krijg dan de melding "Kan bestand niet verwijderen. Kan geen gegevens van het bronbestand of op de bronschijf lezen".
Ik heb zo'n beetje alles geprobeerd:
Safe mode
Renamen
Unlocker gebruikt
De oplossingen in link gebruikt.
Niks helpt helaas, in de DOS box kan ik wel in de directory kijken, maar volgens DOS staan er geen bestanden in. Als ik met de commando's uit de link de directory probeer te verwijderen (RD /S de 8.3 short filename), dan krijg ik de melding dat de directory niet leeg is ???
Ik denk dat het geen probleem is van een gelockte file door WIndows maar dat er iets is met de directorynaam (angstrom vs. underscore vervanging). Maar ik krijg het dus niet voor elkaar.
Kortom, weet iemand een andere manier ?