Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,
Heb 2 problemen
-Sinds een tijdje komt er geen stereo geluid meer uit mijn audiouitgang (van het moederbord), ik hoor dus alleen geluid via het linkergedeelte van mijn headset, hoewel beide kanten werken als ik de headset bijvoorbeeld op mijn iPod aansluit.

-De microfoon-ingang werkt ook maar deels, bijvoorbeeld in voipcheap werkt hij uitstekend maar in Modern Warfare 2/Skype weigert hij te werken, maar doet hij iets heel raars: hij geeft het geluid door dat op dat moment door mijn headset gaat bijvoorbeeld muziek dat ik laat afspelen in Winamp. 8)7

het moederbord is de ASUS Leucite3.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2010 14:21 ]

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-02 11:59
Dat geluid doorgeef probleem valt op te lossen door stereo mix te muten.

Verwijderd

Topicstarter
hoe doe je dat?

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
In het configuratiepaneel van je geluidskaartdrivers. Overigens kan je proberen je drivers eens te updaten. Verder kunnen sommige geluidskaarten de stereo uitgang ook op een andere jack uitgeven. Misschien kan je je hoofdtelefoon eens proberen in een andere aansluiting te steken, en de geluidskaart te configureren zodat hij het geluid daar geeft. Niet elke kaart kan dit overigens.

Ohja, en kijk ook even of dat de balans van je geluidskaart niet helemaal naar links staat ;)