• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:00
Wij zijn op zoek naar een mediaspeler. En daar zijn er ondertussen talloze van heb ik gemerkt. Ondertussen ook -tig reviews gelezen op Tweakers, maar ik kom er gewoon niet uit.
Wat we zoeken is namelijk een speler die ook geripte dvd's af kan spelen als dvd zijnde, dus gewoon met menu en dergelijke. Moet hij DTS ondersteunen, ivm het bekijken van muziek-dvd's en betaalbaar zijn.

Moet ik dan op zoek naar een media-speler waar je een externe harde schijf op aan moet sluiten? Of is het dan beter om er 1 met een interne harde schijf te nemen? En zijn er uberhaupt spelers die dvd's dus "gewoon" spelen? Want ik lees zo ongeveer overal dat het wel belooft wordt met software-updates, maar dat bijna geen een speler het daadwerkelijk ondersteunt.
Wat audio/video betreft, wil ik gewoon dat het werkt, en het liefst zo eenvoudig mogelijk... maar dat is volgens mij met maar weinig spelers het geval.

Staat er daarnaast in de handleidingen ook hoe je zo'n apparaat het best kan aansluiten? Aangezien ik het geluid wel via onze audioset wil laten lopen, gezien dat een stuk mooier is :)

Ik had bijna de WD HDtvLive gekocht, maar las bijv. dat deze ook problemen met dvd-menu's heeft...

[ Voor 4% gewijzigd door frumper op 14-03-2010 14:00 ]

Life is what happens while you're busy making other plans