Toon posts:

[PowerPoint 2003] sneltoets 'Z' / 'B' aanpassen *

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PowerPoint.... lekker amateuristisch natuurlijk maar mijn collega's (n00bs) moeter er ook mee kunnen werken...

Ik heb een Kensington Presenter gekocht,
[ afbeelding ]
erg handig, maar als ik deze gebruik bij PowerPoint zou er een zwart scherm moeten verschijnen als ik op de stopknop druk, dit gebeurt niet, als ik op de stopknop druk typt m'n toetsenbord een B (de B van blank)

Navraag bij Kensington leert dat het ding niet is in te stellen.
Heeft iemand van jullie enig idee hoe ik de sneltoets in PowerPoint wijzig van Z naar B om het scherm zwart te maken?

Met Shortcut Manager 3.5 van OfficeOne lukt het me niet. (ik gebruik overigens Office 2003)

Als het niet op een reguliere manier kan, zou het dan misschien lukken met een programma als Resource Hacker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

PowerPoint.... lekker amateuristisch natuurlijk maar mijn collega's (n00bs) moeter er ook mee kunnen werken...
offtopic:
:? Laat dat anders achterwege, zeker als je er vragen over moet stellen en onprofessioneel niet eerst de specs van je aanschaf bekeek voor je het kocht ;)
Ik pas de topictitel ook even aan, ' "Power"Point sneltoets aanpassen' komt nogal kinderachtig over en nodigt bepaald niet uit tot antwoorden.

Onder PPT2k3 en PPT2k7 NL doet de B inderdaad niets. Gevalletje slechte i18n van MS Kensington? Raar dat je zo'n presenter niet kan instellen, kan je wel instellen de . te gebruiken? Die werkt zowel onder US als NL. Resource hacker oid lijkt me een heel slecht idee als het om een bedrijfsomgeving gaat, neem dan "gewoon" een US PPT.
Als je al iets zou aanpassen, doe dan (de driver van?) je aanwijsdinges.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op zondag 14 maart 2010 @ 14:07:
[...]
offtopic:
:? Laat dat anders achterwege, zeker als je er vragen over moet stellen en onprofessioneel niet eerst de specs van je aanschaf bekeek voor je het kocht ;)
Ik pas de topictitel ook even aan, ' "Power"Point sneltoets aanpassen' komt nogal kinderachtig over en nodigt bepaald niet uit tot antwoorden.

Onder PPT2k3 en PPT2k7 NL doet de B inderdaad niets. Gevalletje slechte i18n van MS Kensington? Raar dat je zo'n presenter niet kan instellen, kan je wel instellen de . te gebruiken? Die werkt zowel onder US als NL. Resource hacker oid lijkt me een heel slecht idee als het om een bedrijfsomgeving gaat, neem dan "gewoon" een US PPT.
Als je al iets zou aanpassen, doe dan (de driver van?) je aanwijsdinges.
Blijkbaar is het Kensington ding eigenlijk niet bedoeld voor de Europese markt, maar dat stond er bij Bol.com niet bij vermeld toen ik 'm kocht.
Voor het apparaatu hoef je ook geen drivers te installeren, 't is gewoon plug and play.

Het apparaat gebruikt gewoon een toetsenbord driver geloof ik...

Het is inderdaad niet aan te raden, resource hacker, maar is het daarmee wel te doen?
en zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeSitated
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Simpel gedacht misschien, maar euh...

Kun je niet de toetsenbordinstellingen van die pc tijdens de presentatie even aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:11
Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 15:52:
[...]
Blijkbaar is het Kensington ding eigenlijk niet bedoeld voor de Europese markt, maar dat stond er bij Bol.com niet bij vermeld toen ik 'm kocht.
Oplossing: Met deze klacht het zaakje terugsturen en een product dat wel werkt vragen OF je geld terug.

[ Voor 6% gewijzigd door _eXistenZ_ op 16-03-2010 16:48 ]

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HeSitated schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:21:
Simpel gedacht misschien, maar euh...

Kun je niet de toetsenbordinstellingen van die pc tijdens de presentatie even aanpassen?
Als jij me uitlegt hoe ik mijn toetsenbord instellingen zo kan wijzigen dat ik de B en de Z omdraai....
ik kom er namelijk niet achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
_eXistenZ_ schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:48:
[...]

Oplossing: Met deze klacht het zaakje terugsturen en een product dat wel werkt vragen OF je geld terug.
Er is nog geen versie voor de Nederlandse markt, Kensington is nog in gesprek met Microsoft voor een oplossing van dit probleem maar dat kan nog wel even duren.
Het apparaat opzich is erg goed, beter dan de meesten zelfs, dus ik wil 'm niet terugsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PowerPoint is toch wel op de één of andere manier aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeSitated
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 20:27:
Als jij me uitlegt hoe ik mijn toetsenbord instellingen zo kan wijzigen dat ik de B en de Z omdraai....
Euh... Ik dacht niet aan de individuele toetsen aanpassen, maar je vertelde dat het ding voor de amerikaanse markt was.

En dus zat ik te denken aan amerikaans toetsenbord versus nederlands....

Je zou trouwens de duitse indeling kunnen proberen, al zijn daar de y en de z omgewisseld... :)

Graag even aandacht voor onderstaand punt

[ Voor 4% gewijzigd door HeSitated op 17-03-2010 22:33 . Reden: Je hebt zelf als laatste gereageerd in dit topic, wil je wat toevoegen wijzig dan bij voorkeur je laatste bericht. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 22:23:
PowerPoint is toch wel op de één of andere manier aan te passen?
Zie mijn eerste reactie:
als er geen NL versie is van je AB (als je iets wilt aanpassen, pak dan een soldeerbout :P ), koop een UK / US versie van Office (of misschien language pack). Resource hacker etc lijken me voor zover ik weet kansloos.

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 18-03-2010 10:08 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1