beste tweakers, zoals jullie in de titel zien ik wil mijn 8800gt als main kaart laten draaien, en daar mijn 9500gt naast laten draaien als physx kaart.
Is dit uberhoupt mogelijk?
Mvg,
Taeke
Is dit uberhoupt mogelijk?
Mvg,
Taeke
-- All science is either physics or stamp collecting
Als je had gelezen is een 8800GT niet de physx kaart, dit worde de 9500gt.M2M schreef op zondag 14 maart 2010 @ 13:25:
ja dit is mogelijk, ik vind alleen de prestaties van de videokaarten in physics modus tegenvallen. De extra mapjes van UT3 die van physics gebruik maken zijn eigenlijk niet speelbaar onder een 8800GT als physics kaart.
Verwijderd
nja als je met games werkt die physx vragen kan het handig zijn het was maar een idee ^^Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 14:50:
M2M bedoelt dat een 8800gt physx al niet lekker draait (gebruikt i zelfs wss).
En een 9500gt is langzamer dus dat zou niet veel uithalen voor Physx.
hmm probleem nummer 1 nieuwe kaart wil niet in pci-e slot 1 dat is een 8800gt die werkt alleen in me slot 2, hierdoor moet ik opstarten met mijn 9500gt... dus het werkt al niet.. ideeen wat er mis is?MeltedForest schreef op zondag 14 maart 2010 @ 16:26:
Als je hem toch over hebt waarom zou je het dan niet doen
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq