Toon posts:

Nokia Kast

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of jullie deze al kennen, maar hij is ontzettend KEWL!
http://www.ganky.nl/webshopganky/Systeemkasten_.html

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:02

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Ja ik ken hem. Vind hem LELIJK!! Echt heel erg fout ding naar mijn idee! Maar goed, smaken verschillen (gelukkig maar anders zouden er veel vrouwen buiten de boot vallen ;))

edit:
typo

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik vind die kast lelijk.......

Vaag idee e.d.en lelijk uitgewerkt.
Deze kast stond ook op de HCC.

• Ropniko
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03-2021
neigt teveel naar de huidige trend met nokia telefoons.. of die trend is al geweest.. maar goed.. lelijk dus..

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05:03

@r!k

It is I, Leclerq

Zonde van je geld en weinig origineel jammer genoeg. Als hij er nou in fulltower was was hij al leuker geweest maar dit zou ik echt nooit kopen.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Autonoesis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 17:46
heb er nu een paar thuis staan voor verkoop maar het zijn niet echt degelijke kasten de plaat waar het moederbord opzit kan er niet worden uitgehaald het rek waar je hd's en cd-rom drives in kan hangen is gewoon van blik erg gammel dus als je een cd-rom laat lezen trilt en rammelt de kast van alle kanten en de zei platen zijn ook enorm licht en ondegelijk als je wilt kun je die platen zo krom buigen maar 1 voordeel die kasten zijn enorm licht dus erg geschikt voor lanparty's
zou dadelijk ff batterijen halen voor mijn digitale camera dan zou ik wel ff wat foto's maken

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 15:48
doe mij liever die bigtower die er staat...

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
weet je hoe gammel die nokia kast is ikke heb er zelf mee moeten werken *compu zaak*

maar is gewoon niet mee 1 te modden of 2 iets gewoon in te bouwen

het is gewoon een blikje man |:(
al met al het is een goedkope :r kast

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

Verwijderd

Wat zeuren jullie nu? :(
Ik heb die case dus ook, en zwaar gemod...

De plaat voor t mobo is er dus WÈL gewoon uit te halen (wat antec dus niet kan) en al mijn spul kan ik er in kwijt...
Bovendien zijn beide zijkanten er gewoon af te halen zodat je overal bij kunt... (kan ik van sommige anderen niet zeggen)

Vertel mij anders eens waar ik n toffe case met 300Watt voeding voor 100 piek haal??

Verwijderd

Enige nadeel is diet ie niet de kleur is van t plaatje (dus de echte Nokia 8850 kleur) maar gewoon standaard 'wit'.

Heb m dus eerst in echte kleur moeten sprayen

Verwijderd

hee ik heb ook die kast....wat is er mis mee?
het is best een fijn kassie!
Ik heb hem dan wel een beetje gemod:
kijk hier maar

Verwijderd

Precies,... heb zelfde gemod... plexiglas, neon tube erin,.. 2x80 mm fans met fan guard op het plexiglas... je kent t wel.

EGT prima case!!!

Verwijderd

Lelijkheid is een keuze...>:)

Smaken verschillen etc etc...

Kvin hem zelf oerlelijk

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:33

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik vind het best een leuk ding om te zien, totdat je wat dichterbij komt en de afwerking gaat bekijken. Dat ding is echt zo cheap als maar kan afgewerkt. Die chrome-look dingetjes zijn zo plastic als maar kan. Je moet echt een Nokia fan zijn voor zo'n kast. Liever twee keer zo duur en goed afgewerkt, dan zo goedkoop en zo brak :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
Op zaterdag 10 maart 2001 01:15 schreef Exirion het volgende:
Ik vind het best een leuk ding om te zien, totdat je wat dichterbij komt en de afwerking gaat bekijken. Dat ding is echt zo cheap als maar kan afgewerkt. Die chrome-look dingetjes zijn zo plastic als maar kan. Je moet echt een Nokia fan zijn voor zo'n kast. Liever twee keer zo duur en goed afgewerkt, dan zo goedkoop en zo brak :)
ik sluit me hier volledig bij aan :)

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Verwijderd

Hij ziet er wel vet uit...maar de afwerking is :r

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Naah, ik vind em ook niet echt mooi. Mischien leuk als je helemaal aan je nokiaatje verslaafd bent. Ik heb trouwens ergens op GOT wel een leuke Nokiacasemod gezien.

• bloasfist
  • Laatst online: 19-08 13:56

bloasfist

Slot-A Crew

Vriend van me heeft hem. Idd op de hcc gehaald. Hij was even cheap als een gewone kast. Dus toen heeft ie hem voor de potsierlijkheid meegenomen.
Lache ding, maar mooi is ie niet.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• MisterDon
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ik vind dat ik er best wat leuks van heb gemaakt toch???

Afbeeldingslocatie: http://fp.geocities.com/misterdon94/nokibynight.jpg

En ja... het is inderdaad geen mega sterke kast, maar ik vind em er wel grappig uitzien (zeker nu die brander is vervangen door een 16 speed plex :9~ )

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:33

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 10 maart 2001 17:51 schreef MisterDon het volgende:
Ik vind dat ik er best wat leuks van heb gemaakt toch???
Ja, zo in het donker zie je inderdaad niet hoe brak ie is afgewerkt :D (wel een leuke mod trouwens hoor, dus geen offense verder).

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Doet mij denken aan een BORDEEL (Huis van lichte zede, een hoerenkot) met die blauwe lichtjes erin ;)

• PsYgHo
  • Laatst online: 18-08 00:35
Op zaterdag 10 maart 2001 18:08 schreef BeBoP het volgende:
Doet mij denken aan een BORDEEL (Huis van lichte zede, een hoerenkot) met die blauwe lichtjes erin ;)
Ik zie aleen maar rooie lampjes als ik naar de hoeren gaa ?.. of ga ik naar niet gemodde hoeren >:)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Ik ging afgelopen donderdag naar de Chinees hiero, en daar verkopen ze tegenwoordig ook computermeuk. En toen zag ik deze ook staan, ik vond hem echt hardstikke lelijk eerlijk gezegd.

• MisterDon
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zaterdag 10 maart 2001 18:30 schreef [BoerQ] het volgende:
Ik ging afgelopen donderdag naar de Chinees hiero, en daar verkopen ze tegenwoordig ook computermeuk. En toen zag ik deze ook staan, ik vond hem echt hardstikke lelijk eerlijk gezegd.
En naast Nasi (nummer 81) stond deze kast (nummer 8210) ook ? >:) Goeie Chinees!

En... hoe meer ledjes hoe mooier! :+

[typootje]

• BoNeZ99
  • Laatst online: 19-08 10:06
Ik had dat krot ook, en ik heb net een nieuwe kast gekcoht en m'n systeem erin gezet omdat ik in de onderste 2 5.25" brackets geen cd-rom kon plaatsen, omdat ie dan tegen m'n mobo aankwam. Voor de rest: Blik!. Dat ding pleurt leeg al half uitmekaar als je 'm oppakt. Ik heb nu dus deze gekocht:
[img][url="http://www.colorcase.com/products/case/elle/ellebig.jpg"]http://www.colorcase.com/products/case/elle/ellebig.jpg[/url][/img]

Verwijderd

Op zaterdag 10 maart 2001 22:15 schreef SMAR het volgende:
=http://www.colorcase.com/products/case/elle/ellebig.jpg]
eej, das pas een coole tha blitzkast.
waar haal je die en wat kostie?
:9~

• BoNeZ99
  • Laatst online: 19-08 10:06
Computer-land en hij is F201,-
Naam is Elle.

Verwijderd

wat zitten jullie allemaal te zeiken ik heb die kast ziet er heel mooi uit, en het is gewoon een goed ding ;)

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Ondertussen al 10.000 keer gezien op GoT, en nog vaker in het echt :7

[edit] WTF!, wrom is dit oude topic omhoog geschopt!?!? :?

Verwijderd

ik heb eerder een nokia kastje gehad, en ik heb de ervaring dat het &*@(#(* kasten zijn :X... no nokia for me...

Verwijderd

De kast zuigt maar ieder zijn smaak :D .

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Damn.. wat een ouwe koe
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.