Toon posts:

probleem redirecten folders 2008 r2 server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Probleem is wanneer ik alle foldersen redirect naar een specefiek share, en hier de juist rechten op zet. 1 X GROUP voor gebruikers en 1 x groep voor administrator.

maar wanneer ik inlog en vervolgens uitlog, dan kan ik wel in de mappen kijken, maar ik mag niks veranderen, of verwijderden, of tovoegen.

Deze opstelling heb ik ook op mijn 2003 server, en hier gaat het wel goed.

Iemand nog ideeen en ja vinkje is uit bij excl user right :)

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:32

_AN

Kan volgens mij alleen maar een rechtenkwestie zijn. Heeft naar mijn weten niets met de GPO te maken.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je uitleg is zo summier dat het meer op glazen bollenwerk aankomt.

Geef eens wat meer details wat je hebt ingesteld op je folders en hoe?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Share rechten gezet?

Verwijderd

Topicstarter
Goed, dit probleem is opgelost door ISCSI te gebruiken, probleem rechten konden niet beter ingesteld worden. Nu nog een ander probleem wanneer ik me start menu redirect en vervolgens ingelogd en op start > documenten drukt, duurt het 20 sec voordat er iets te voorschijn komt. Wanneer je op je eigen Naam klikt en al je folders ziet, dan gaat het wel snel. Lijkt op een BUG in 2008 r2

Verwijderd

weer beperkte informatie... je blijft maar schieten..

elevator in "Blackberry server"

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor Informatie wil je meer, redirecten staat allemaal goed, shares staan goed, rechten staan goed, Wanneer je als gebruiker inlogd en je klikt op documenten dan krijg je vervolgens nieuw venster en die opend hij vanuit jou Librariers.

Hier gaat het mis op, dit duurt 15 sec, pakt 50 % CPU explorer.exe

Daarnaast wanneer je gewoon op je eigennaam klikt krijg je al je folders te zien, en dit gaat wel snel.
Pagina: 1