Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Ik was toevallig ook aan het kijken bij gistron voor geheugn ...
en merklozer dan wat ik nu heb kan bijna niet
Es ist "Gistron GmbH"
Das ist mir w....
Verwijderd
Ik heb ook een beetje naar die site zitten kijken... is niet zo duur.. maar verder...
Ik heb er van de week 2 dimmetjes 256MB OEM gekocht, de dag erna in huis, erin gestopt, maar nog niets mee gedaan! Er staat 7ns op en het merk is dus (dit keer) VT, kent iemand dit?? Verder leest het geheugen uit SPD CAS 3-3-3 uit, ik zal proberne het (als ik tijd heb) een keer op 2-2-2 te zetten op 133MHz. Kijken wattie doet.
Als iemand me van te voren meer info kan geven, is dat van harte welkom, want de vorige keer kreeg ik een zwart beeld met alleen maar continue piepjes. Batterij eruit hielp ook niet, geen jumper aanwezig om BIOS te resetten. Toen heb ik er maar uit een Compaq Wat CAS3 geheugen gerukt en gelukkig draaide dat wel op 2-2-2. na de BIOS instelling teruggezet te hebben werkte mijn oude geheugen weer (M-Tec 128MB ook van Gistron)
Oja Gistron zit ptrecies op de Nederlandse/Duitse grens, achter in een oud gebouw van de Duitse Zoll-Ambt. Ik ben er een keer geweest. Via een afslag van de A15 Arnhem-Oberhausen kun je er komen! Werken en Nederlanders en Duitsers, maar is op een keer na nog altijd voor nmij klasse bedrijf geweest, met spotgoedkope prijzen!
Hoe het werkt onder 133 mhz kan ik je helaas niet vertellen (Bp6 mobo)
Met hun postorder heb ik geen ervaring, als je ze wil bellen moet je dat rond tien uur 's ochtends doen anders krijg je niemand te pakken
(ik heb net gemaild om te vragen of ze 128 Mbyt memory hebben voor me laptop en hoeveel dat kost, benieuwd of ik (en wanneer) antwoord krijg.
Verwijderd
Verzend kosten zijn ook niet erg hoog, fl 18,-
Verwijderd
25,- verzend/rem-kosten daar.
ik had net besloten om samen met iemand anders daar geheugen te gaan kopen , zijn nu ineens de prijzen omhoog gegaan (10 minuten later ...)
flink balen ... dan maar ff een ander bedrijfje uitzoeken
Ik had ook gisteren een reepje 256 voor 179 besteld, maar nog niks ontvangen en vandaag is de prijs omhooggegaan.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
hehehe geinig.. ik heb gister een reepje 512mb gekocht bij Gistron voor 175 piekOp donderdag 08 maart 2001 18:16 schreef athlonkmf het volgende:
Iemand enig idee welke prijs zij aanhouden?
Ik had ook gisteren een reepje 256 voor 179 besteld, maar nog niks ontvangen en vandaag is de prijs omhooggegaan.
wel paar maandjes later ..
http://www.alternate.nl/cgi-bin/frameset.pm?js=1
Be Stronger Than Your Excuses
duh, alternate is ex. btwOp donderdag 19 juli 2001 02:49 schreef KimSaRo het volgende:
Nog goedkoper. Levering +-2 dagen.
http://www.alternate.nl/cgi-bin/frameset.pm?js=1
Dus is het geheugen wel ok...
Geheugen kun je heel goed bestellen.... maar ik zou nog een weekie wachten dan zit het vast op de 170 gld.
Greetings,
Rehman
Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)
Verwijderd
Wel opvallend dat ik altijd weer andere merken krijg, maar voor die prijzen kan me dat niet boeien
Snelheid varieert per module, sommige halen cas2, andere niet. Sommige zijn 7ns, andere 7.5 ns maar ik kon nog geen verband ontdekken tussen de gebruikte chips en de gehaalde snelheid.
Gewoon kopen dat spul!
Ik krijg nu een nieuwe die 7.5 ns schijnt te zijn, ff afwachten dus
- hardware always changes.. -
Verwijderd
ik moet de bios settings nog wel tweaken maar dat komt nog wel een keer
Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
Hoe weet je hoeveel ns een chippie heeft? Ik zou geen idee hebben hoe snel de chips is die ik er nu in heb...Op donderdag 19 juli 2001 09:58 schreef Daniel Kegel het volgende:
Ik had een 512 Mb module besteld maar die heb ik teruggestuurd omdat het 8 ns was (en dat is geen PC133)
Ik krijg nu een nieuwe die 7.5 ns schijnt te zijn, ff afwachten dus
.... Ik weet het ook niet
iemand een idee hoe je een evt. merk van de chippies op de ddr kunt achterhalen. er staat alleen V+ op qua logo. gistron wist mij ook nix daarover te melden.
Ik heb een AK33 (A-open) mobo!? 200mhz die 133mhz RAM ondersteund!?
Hoeweet ik nou of het goed is die RAM als ik hem binnen heb?
Verwijderd
Ik kan helaas geen url aanleveren, ben ik kwijt.
Verwijderd
ftp://ftp.heise.de/pub/ct/ctsi/ctspd092.zip
zouden wat mensjes ff willen checken of hun PC133 Ram op CAS2 wil draaien(dus 222 en niet 322) verder graag ff dit proggy draaien en de uitkomst hier neergooien. THX in advance.
Verwijderd
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA