Filmpje toevoegen op iPhone?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel ben ik bij mijn ouders en wil ik graag één filmpje toevoegen op mijn iPhone, maar na de installatie op deze computer lijkt het erop dat de iPhone steeds de hele bibliotheek dan wil gaan verwerken, ook als ik 'handmatig muziek/video' selecteer...

Ik weet dat het een korte TS is, maar ik kan verder alleen maar zeggen hoe kut ik iTunes vind als dit soort dingen dan zo'n probleem worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 12:32

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

wat je kan doen is de iphone jailbreaken, en met WinSCP werken. Is een gratis applicatie en kun je video's toevoegen. Ik weet alleen niet of je met de standaard player hem kan afspelen. Ik persoonlijk gebruik voor video VLC4Iphone.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:12

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Je hebt duidelijk niet gezocht. Air sharing al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
KingTenteehje schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 19:40:
wat je kan doen is de iphone jailbreaken, en met WinSCP werken. Is een gratis applicatie en kun je video's toevoegen. Ik weet alleen niet of je met de standaard player hem kan afspelen. Ik persoonlijk gebruik voor video VLC4Iphone.
Mijn iPhone is jailbroken en ik heb weleens ingelogd via SSH, maar dan zou je hem dus niet via de standaard player kunnen openen. VLC4Iphone zou dan inderdaad een goede optie zijn. Dankje!
Mr.Qips schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 19:40:
Je hebt duidelijk niet gezocht. Air sharing al geprobeerd?
Onzin, ook dat resultaat werkt niet. Dat is gewoon als je bestanden wilt opslaan op je iPhone en ergens anders weer wilt downloaden. Maar hiermee kun je geen muziek of filmpjes op je iPhone zetten om af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 12:32

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

VLC4iphone kun je bij cydia halen, en ik vind het wel fijn werken. Ik heb alleen de volume regeling niet kunnen vinden, dus doe het nu nog met de volume controle op de zijkant van de iphone!

PS: Ik weet niet of je hem met de standaard player kan openen. Ik weet dat als ik de files zoek met VLC4Iphone dat je door mappen kan scrollen en hij bij sommige films de standaard player opent. Ik weet alleen niet of je hem kan openen direct in het normale programma, daar ik die nooit gebruik 8)

[ Voor 44% gewijzigd door KingTenteehje op 13-03-2010 19:50 ]

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt inderdaad met VLC4iPhone, al heb ik deze nog niet op full-screen kunnen krijgen. Ook is de reclame wat storend en werkt het niet altijd even goed. Echter moet ik natuurlijk niet klagen, gezien ik gewoon 200mb .avi bestanden kan afspelen, waardoor ik niet steeds alles hoef te converteren.

Maar het is dus überhaupt niet mogelijk om snel één nummer of filmpje toe te voegen op je iPhone via iTunes, zoals in de situatie die ik hierboven heb beschreven? (op andere computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 12:58:
Maar het is dus überhaupt niet mogelijk om snel één nummer of filmpje toe te voegen op je iPhone via iTunes, zoals in de situatie die ik hierboven heb beschreven? (op andere computer)
Automatisch synchroniseren uitschakelen, dan zou het moeten kunnen, maar of dat 'cross computer' werkt weet ik niet zeker.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik 'handmatig muziek/filmpjes' aanvink in iTunes, dan wil hij namelijk alle muziek verwijderen. Automatisch synchroniseren uit en aan zetten zorgt er alleen voor, dat hij niet automatisch synchroniseert als ik mijn iPhone aankoppel en iTunes aan staat.

Wel bedankt voor je meedenken, ik stoor me soms beetje aan iTunes, omdat het onflexibel is voor mensen die hun collectie op meerdere computers willen beheren. De handmatige aanpassingen met kladblok in die iTunes bestanden (My Music/iTunes e.d.) heb ik ook al geprobeerd, het ging tijdje goed, maar al niet veel later was mijn hele iPhone leeggehaald, 30GB media mocht ik er week later vanaf andere computer weer opzetten. Sindsdien gebruik ik ook alleen die computer,

maar ik vind het prettig als ik heel makkelijk eens 10 extra mp3-bestandjes erop kan zetten vanaf een andere computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Wat je voor de volgende keer misschien kan doen, is je bibliotheek op je usb stick copieren. Nee ik bedoel niet je hele mp3 collectie, alleen het library bestand. (die is maar heel klein)

Als je dan ergens anders bent doe je gewoon shift+klik op itunes en selecteert de lib van je usb. Enige wat itunes nu meld is dat je muziek niet gevonden kan worden, maar dat maakt in dit geval niet uit. Dan gewoon je film/mp3 er op zetten en klaar. :)

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Pagina: 1