Donderdagavond wilde ik een backup maken van mijn Ubuntu ext4 partitie via Clonezilla, ik heb ingesteld dat er een image gemaakt moest worden die moest worden weggeschreven op de NTFS externe harde schijf. Er stond alleen dat het maar liefst 23 uur zou duren, dus ik heb het geannuleerd (door computer opnieuw op te starten via reset), maar hierna werd de schijf niet meer herkend in Windows noch Ubuntu.
De Ubuntu partitie is 90gb, maar gebruikt maar 5gb. De externe harde schijf is 2tb NTFS en gaat 25mb per seconde via usb2.
Wat zou er aan de hand zijn? Clonezilla werkt via een bootable ISO op Debian.
De harde schijf spint nog wel, ik heb de externe schijf opnieuw opgestart, maar hij werkt gewoon niet... in device manager staat de schijf ook niet meer, ook niet in SEATools, ook niet in de bios iirc.
Zou er nog wel iets op de interne schijf staan? Wat zou er precies gebeurd zijn?
De Ubuntu partitie is 90gb, maar gebruikt maar 5gb. De externe harde schijf is 2tb NTFS en gaat 25mb per seconde via usb2.
Wat zou er aan de hand zijn? Clonezilla werkt via een bootable ISO op Debian.
De harde schijf spint nog wel, ik heb de externe schijf opnieuw opgestart, maar hij werkt gewoon niet... in device manager staat de schijf ook niet meer, ook niet in SEATools, ook niet in de bios iirc.
Zou er nog wel iets op de interne schijf staan? Wat zou er precies gebeurd zijn?