Illustrator CS4 probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-03-2019
Ik heb een probleem met Adobe Illustrator CS4. Ik kan er alles mee, maar als ik bijv. file -> open doe dan loopt die vast, omdat die naar een schijf wilt die er niet meer inzit. Ik kan het wel op manier op lossen om gewoon het bestand los te openen, dan is het geen probleem. Maar nu kom ik erachter dat met saven hetzelfde probleem er is. Weet iemand of je die map ergens in kunt stellen?

Heb al geprobeerd om er een usb in te doen en dan vanuit daar openen, maar dat werkt niet

Alvast bedankt.

Mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Vreemd, zou niet moeten kunnen lijkt me. Als ik op Open doe, kom ik in de zelfde map als vanwaar ik het laatste bestand heb geopend/gesaved.
Als ik echter als test die map verwijder (verplaats), is het geen probleem, hij opent dan gewoon mijn Desktop. Het verwijderen van een schijf zou dus ook geen probleem moeten zijn.

Krijg je een foutmelding of iets dergelijks?
Misschien eens een reinstall proberen?

[ Voor 3% gewijzigd door HyperioN op 14-03-2010 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:16
Ben geen adobe cs expert maar kun je adobe niet naar default settings terugzetten? En check ff je eventlog voor foutjes. Dat je illustrator vastloopt omdat hij een schijf/map niet meer kan vinden lijkt me stug. Klinkt alsof er meer achter zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
Na een reinstall is het opgelost. Toch bedankt.