Windows onthoudt instellingen NVidia GT220 niet?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een probleempje met Windows 7. Ik heb 2 monitoren staan. Een HP 22 inch en een 24 inch. Videokaart is een GT220. Nividia driver is de 196.21. Als ik reboot krijg ik elke keer de oude instellingen van Windows mee ipv die van NVidia. Vooral op de hp lp2475w is dat erg lelijk!
Wie heeft er tips?

Dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
up, niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 01:33

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Hmm, wat een apart probleem...

Kijk eens of het helpt om de kaart opnieuw te laten detecteren. In apparaatbeheer zou je de kaart kunnen verwijderen uit de lijst van apparaten. Vervolgens opnieuw opstarten en dan zal Windows de kaart opnieuw gaan detecteren.
Drivers ook al eens opnieuw geïnstalleerd?

Als dat niet helpt: Zorg dat je de meest recente drivers van nVidia hebt geplukt voor je kaart.
Uninstall de drivers, daarna de boel te sweepen met Driver Sweeper en rebooten.
Windows zal dan de kaart dan weer opnieuw detecteren en vervolgens kun je de drivers weer installeren.

Welke andere dingen heb je zelf geprobeerd?

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de drivers updaten. De apparaatbeheer truc ga ik even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gelukt. De kaart verwijderd en 2x opnieuw opgestart. De Nvidia install had ook iets in mijn start menu gezet, wat ik na het verwijderen van mijn kaart niet meer kon vinden, oa die 3D software. Ik heb de kleuren aangepast en opnieuw gereboot, en nu blijft alles wel staan. Veel beter en niet meer veel te rood! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
edit: niet dus, hij blijft terugschieten. Helaas, mijn fantasie is nu wel op. Toch maar een Spyder kopen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
niemand?
Pagina: 1