Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds deze week de Sony Ericsson Satio, waar ik, tot nu toe, erg tevreden over ben!! Maar wie kan mij helpen met de volgende twee vragen:

- playlist: ik heb al een aantal jaren een Sony Ericsson, en bij de vorige modellen kon je heel erg makkelijk een muziekplaylist (bij media) samenstellen d.m.v. het muziekoverzicht, welk is ingebracht bij mijn items, en mooi gesorteerd staat op naam van de band, zanger of wat dan ook. Als ik bij de Satio een playlist wil maken, blijf ik in media zitten, en moet ik de gewenst nummers selecteren uit alle ingebrachte nummers (in mijn geval een 1.700 stuks...). Is er een andere mogelijkheid, een makkelijkere mogelijkheden om een playlist te vullen?
- foto's bekijken: onder mijn items heb ik, onder de kop afbeeldingen, een aantal mappen ondergebracht met foto's, bijv. van de kinderen, vakanties ed. Is er een mogelijkheid om deze, per map, allemaal te bekijken? Als ik dit wil doen, kan ik een foto openen, en moet deze weer sluiten om naar de tweede foto te gaan. Je zou zeggen dat je met dit toestel een map kunt openen, en dan d.m.w. sweepen alle foto''s in de map kunt bekijken. Dit kan wel bij media, maar daar kan je ze weer niet onderbrengen en sorteren per map.

Wie kan mij een antwoord geven op één of beide vragen?
Alvast bedankt!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Welkom op GoT :w

Wij verwachten wel wat eigen inzet voordat je hier je vraag stelt. Wat heb je zelf al geprobeerd? Waar heb je bijvoorbeeld al naar gezocht op bijv. Google (noem dan ook de zoektermen) en heb je bijvoorbeeld al gekeken in de handleiding? :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Verwijderd

Topicstarter
ik ben al de gehele week bezig met zoeken, via google, via andere sites, maar ik vind geen passende oplossingen.