Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 14:22:
Mijn instelling is meer dan goed, alleen als een forum er blijkbaar niet voor is om dingen te vragen of discussies te voeren (definitie: fo·rum het; o -s, fora 1 groep deskundigen die met het publiek discussiëren over een bep. kwestie: ~discussie 2 website waar over een bep. zaak kan worden gediscussieerd). Lijkt mij dit soort sites niet handig. Ik kom zelf met bepaalde data aan, het gaat om het combineren van producten wat goed met elkaar gaat. Niet alle producten worden met elkaar getest maar alle afzonderlijk.Zodoende mijn vraag, maar idd. iedereen heeft verschillende meningen en opvattingen over hoe en wat, en is dit een eindeloos discussie.
Je bent net nieuw hier en wil ons al gaan zitten vertellen wat een forum is en hoe het hier wel en niet aan toe zou moeten gaan
Beetje omgekeerde wereld... we hebben wel degelijk in samenspraak met users stilgestaan bij wat een forum is en wat hier wel en niet moet kunnen. Misschien dat je daar wat meer begrip voor gaat tonen als je zelf ook gaat bijdragen en niet alleen je eigen vragen hier post.
Bedenk sowieso dat we nu een bepaald beleid hebt en dat topics daaraan moeten voldoen. Het beleid zelf kun je prima ter discussie stellen in
Lieve Adjes - maar dit topic bekijken we in het kader wat wat nu geldt...
... en helaas moeten we dan constateren dat je hier gewoon een vraag zonder eigen inzet dumpt, en bovendien een vraag die hier inderdaad niet thuishoort: Processors, Moederborden & Geheugen is voor technische discussies over P, M & G, en niet voor aankoopadvies voor boodschappenlijstjes.
Voor dat laatste kan ik aanraden:
[UG] Upgrade Guide topicoverzicht
Maar hou er aub rekening mee dat zichtbare eigen inzet overal op GoT een vereiste is, en dat je dus ook daar dient te melden wat je zelf allemaal gezocht hebt, wat je vond (incl links!) en wat dan exact onduidelijk is/waar je exact hulp mee nodig hebt. Ook zou een wat minder recalcitrante houding je sieren.
Dit topic gaat iig dicht.