Palme IIIxe is het wat?

Pagina: 1
Acties:

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:29
Ik las dat bij zowel primafoon als bij v&d de palm IIIxe in de aanbieding is voor fl 499,- Nu was ik aan het kijken om binnen korte termijn een PDA te halen, maar is deze aanbieding wat? Volgens mij wel, 8MB ipv 2MB en hij is te flashen. En dat voor maar 100 gulden meer, of zitten hier nog haken en ogen aan??

Flickr | Lego collectie

• CrusaderNoR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-05 12:53
Zie Search (8>

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

even handspring promoten. de visor deluxe is ook nog maar $200,- dus ook iets van fl.500,- als het goed is.

maar ik zou iig voor 8mb gaan.

hij is goedkoper omdat palm net een nieuwe palmtop heeft gereleased m105 geloof ik m100 met 8 mb.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Nick|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03-2018
De m105 is nog niet gereleast...

De PalmIIIxe is een leuk apparaat, wel een beetje end-of-life (hij wordt niet meer gemaakt). Hij heeft 8mb. Toch zou ik inderdaad gaan voor een Handspring, net iets sneller. Kijk eens op http://www.pdashop.nl voor advies.

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

m105 zou als het goed is 6 maart gereleased worden ?

quote van www.pdabuzz.com
Palm m105 officially released
Tuesday, March 06, 2001 - 12:53 PM EST

As expected, Palm has officially released the Palm m105 with 8MB RAM, sync cradle, and Mobile Internet Kit. The price of the upgraded m105 is $199 and is said to replace the Palm IIIxe. According to a tip given to the folks over at PDAGeek, Palm is expected to release the m500 and m505 today as well, but as of right now, only the m105 has made an appearance. I'm fairly certain that if they are not released today, they will be released in the next few weeks, possibly with a "test run" in Europe of Palm OS 4.0.
bij amazon is hij gewoon te koop.

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

handspring heeft btw ook een nieuwe palmtop met 8 mb. extra dun om te concuren met de Vx dus zou wel wat duurder worden. nog niets officeel maar hier een plaatje

Afbeeldingslocatie: http://www.pdabuzz.com/exclusive_media/visor_edge_1.jpg

linkje naar plaatje

plaatje is waarschijnlijk wat uitgerekt.

[edit]ok. dat ging niet helemaal goed, plaatje is protected[/edut]

• Speedy
Die Visor modellen heb ik naar gekeken, echter ze komen boven mijn budget (wou eigenlijk maar 400 uitgeven tot ik deze zag, 500 is echt het uiterste).
Dat hij end of life is daardoor zal hij zo goedkoop zijn. Ga er ook geen rare dingen mee doen ofzo dus denk dat het in principe genoeg moet zijn (tuurlijk is een Vx, Visor of PocketPC mooier/beter).
Iemand gebruikers ervaring?

Bedankt voor zover?

Flickr | Lego collectie

• phaedrus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 20:29
Ik heb zelf de IIIx (voorganger met 4 Mb) en die doet het nog steeds heel lekker, al meer dan 2 jaar. Vx en Visor zijn mooier (kwestie van smaak) maar niet beter.
De Palm IIIxe kun je schijnbaar ook heel aardig overklokken tot 28+ MHz (softwarematig).

Ik denk dat het een goede keus, zeker met beperkt budget. En laat je niet gek maken dat ie uit produktie is ofzo want de palmpjes ontwikkellen zich hardwarematig niet zo hard.

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik heb zelf de Palm 5X (gekregen) en bevalt me prima. De nieuwe versie van Palm de m100 ofzo vind ik niet om aan te zien, en doet hetzelfde als die je noemt (de 3xe). Er komen binnekort wel Palms uit met een expansion slot, zoals bij de Handspring, maar ja, beetje onnodig vind ik zelf.

De Palm is echt top, werkt prima met Outlook, is mooi, en zeker beter dan de alternatieven die je noemde. Waarom denk je dat HP ook is overgestapt op Palm OS voor hun komende PDA's?

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-08 12:34
Ik overwoog ook om die Palm IIIxe te kopen (2 tegelijk zelfs, want mijn vader wilt er dan gelijk ook 1) Die M105 stond al bij Dynabyte (dacht ik, anders was het een soort gelijke winkel) in de folder voor iets meer dan 500 gulden. Het enige 'andere' aan die M105 wat ik heb kunnen ontdekken is dat je het frontje kan verwisselen (en hij er natuurlijk anders uit ziet).

• Bigs
  • Niet online
Dat plaatje uit die folder was een plaatje van een m100 :)
Die IIIxe is best mooi, alhoewel het natuurlijk wel een III palm blijft: minder mooi uiterlijk, in tegenstelling tot de V en m series en ook wat groter, maar tis wel de vetste van het stel :) (hij was eerst ~700 meen ik).

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-08 12:34
wat moet ik me trouwens voorstellen van een palm met casemod (ik wilde een quoteje doen, maar mijn clipboard is gecrashed ofzo.. ik kan iig niet meer cut/copy/pasten :?)

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 09:41
Check voor meer info [url="http://www.palmclub.nl!!!!"]www.palmclub.nl!!!![/url]
Aristos

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

als je budget het niet toelaat een mooiere te kopen koop er iig een met 8mb, 2mb is gewoon te weinig als je er ook wat leuke dingen mee wil doen.

ik denk dat die IIIxe nog wel goedkoper wordt als de m105 hier in nederland overal in de winkel ligt.

• phaedrus
Op donderdag 08 maart 2001 17:23 schreef msturm10 het volgende:
wat moet ik me trouwens voorstellen van een palm met casemod (ik wilde een quoteje doen, maar mijn clipboard is gecrashed ofzo.. ik kan iig niet meer cut/copy/pasten :?)
Ik heb het saaie grijze doosje vervangen door een doorzichtige en een alarm ledje ingebouwd (Tail Light).

• Speedy
Ik vind zelf die Palm Vx ook een stuk mooier, en als geld helemaal geen probleem is ging ik voor die Compaq, maar die zijn gewoon te duur.
Die M105 zag ik ook, maar las dat die geen Flash geheugen heeft (dus OS niet te upgraden), heeft bij mijn weten geen Cradle maar een kabel en hij was volgens mij boven de fl 500,- wat ik voor mijzelf als absoluut maximum heb gesteld.

Nogmaals bedankt voor zover, stap morgen op de fiets richting prijzencircus :+

ps, die doorzichtige kap zag ik ook ergens op i-net, zijn die los te koop in de winkel of moet dat via internet?

Flickr | Lego collectie

• phaedrus
Op donderdag 08 maart 2001 21:47 schreef TAG_Speedy het volgende:
ps, die doorzichtige kap zag ik ook ergens op i-net, zijn die los te koop in de winkel of moet dat via internet?
De beeldschermbeschermkapjes:? zijn gewoon in te koop, de complete behuizing is enkel te krijgen via internet en is meestal vrij prijzig.

• Speedy
Ah, niet echt intressant dus.

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1