iPod 30GB alleen zwart apple Scherm

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kushtrim
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-08-2024
Ik heb dus een iPod Classic 30gb. Maar als ik hem aandoe, blijft hij hangen bij een zwart scherm met een apple logo. Ik heb al geprobeerd te resetten met middelste knop + menu. Hij reset wel maar blijft dan weer hangen bij het zwarte scherm. Kun je de iPod op een andere manier resetten. Of de software opnieuw installeren met een soort van backup ofzo? Waar zou het nou precies aan kunnen liggen?

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teek2
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 09:07
Als het goed is kan je in iTunes naast update ook restore kiezen. Probeer dat eens, ben je wel alles wat erop stond kwijt. Als dat niet lukt is het waarschijnlijk hardware (overleden harde schijf?) en dan wordt het moeilijker... terug naar de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kushtrim
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-08-2024
nou het probleem is dat hij ook niet aan de computer kan verbinden...
Mijn garantie is inmiddels wel verstreken en het laten maken is een duur grapje voor een wat oudere iPod. Wat ik wel zou kunnen doen is de hardeschijf zelf vervangen (Zo technisch ben ik wel). Maar dan moet ik zeker weten dat het daaraan ligt.
Iemand een suggestie hoe ik dat kan controleren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-09 09:27
Ik ben toevallig vandaag op precies hetzelfde probleem gestuit. Ook met een iPod Classic 30GB.

Hulp met dit probleem zou zeer gewaardeerd worden!

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riddles
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 15:33
Is het niet mogelijk om hem op de een of andere manier in restore mode te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Ipod Classic 30gb? Bedoel je geen ipod video? (zwart glimmend)

Ik zou de ipod gewoon een nachtje aan laten staan zodat de batterij helemaal leeg is. Hierna even opladen en als het goed is doet de ipod het weer :)

Dit werkte bij mijn ipod problemen.

[ Voor 11% gewijzigd door SL65 op 16-03-2010 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het kan inderdaad geen iPod classic zijn, want die waren in niet kleiner dan 80GB te verkrijgen :) Heb je de iPod Troubleshooting Assistant al doorgelopen? Als je de stappen daar opvolgt zou je weer een werkende iPod moeten hebben, of tot de conclusie komen dat hij echt kapot is.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1