Weet niet of ik dit topic op de goede plaats achterlaat, zo niet: excuse et moi.
O.T: Ik werk al 3 jaar af en toe op mijn opleiding met een iMac en sinds begin dit jaar op mijn werk ook. Ik heb vandaag dan ook besloten om ipv. een laptop met Windows os (was in eerste instantie het plan) een Macbook (Pro) aan te schaffen.
Nu is er zoveel keus dat ik niet meer weet wat nou precies aan mijn eisen zou kunnen voldoen, en ik had gehoopt dat jullie me wat meer in de goede richting kunnen sturen
Waar ik de Macbook met name voor ga gebruiken:
- DTP/vormgeven (met de Adobe CS4 progjes)
- Fotografie (wil foto's op scherpe en hoge kwaliteit vrijwel direct laten zien aan klanten e.d.)
- Snel en makkelijk werken tijdens het 3 uur per dag reizen in de trein.
- Thuis werken op een andere plek dan achter mijn PC.
- Eventueel voor gamen (Valve port binnenkort al haar games over naar Mac systemen)
Ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste, en mijn budget gaat tot +/- €800,-
Hopelijk heb ik zo genoeg informatie verschaft, alvast bedankt!
O.T: Ik werk al 3 jaar af en toe op mijn opleiding met een iMac en sinds begin dit jaar op mijn werk ook. Ik heb vandaag dan ook besloten om ipv. een laptop met Windows os (was in eerste instantie het plan) een Macbook (Pro) aan te schaffen.
Nu is er zoveel keus dat ik niet meer weet wat nou precies aan mijn eisen zou kunnen voldoen, en ik had gehoopt dat jullie me wat meer in de goede richting kunnen sturen
Waar ik de Macbook met name voor ga gebruiken:
- DTP/vormgeven (met de Adobe CS4 progjes)
- Fotografie (wil foto's op scherpe en hoge kwaliteit vrijwel direct laten zien aan klanten e.d.)
- Snel en makkelijk werken tijdens het 3 uur per dag reizen in de trein.
- Thuis werken op een andere plek dan achter mijn PC.
- Eventueel voor gamen (Valve port binnenkort al haar games over naar Mac systemen)
Ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste, en mijn budget gaat tot +/- €800,-
Hopelijk heb ik zo genoeg informatie verschaft, alvast bedankt!