Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zonet een 1 pixel brede lijn over mijn monitor gehad.
Ik heb dit probleem eerder gehad met deze monitor, ik heb hem toen teruggestuurd en toen was hij gerepareerd.
Maar de lijn die ik zonet had was binnen een paar minuten weer weg.

Ik heb mijn videokaart een paar weken geleden vervangen (van 9800GTX+ naar ATI5870) Ik heb alles wat met Nvidia te maken gecleaned met Driver Sweeper.

Kan het zijn dat dit een driver probleem is? Of is mijn monitor weer aan het dood gaan?

Bedankt, Maarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk merk en type monitor?

Ik had een maand of 2 geleden een horizontale 1px hoge zwarte lijn.
Overigens verdween mijn lijn ook na een aantal minuten. Op een gegeven moment waren het wel 10 lijnen, sommige dik, sommige dun, en het duurde steeds langer voor ze weggingen.

Was een LG, 1 jaar uit de garantie.
LG gebeld, uitgelegd, netjes een gloednieuwe retour gehad!

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2010 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de monitor gelinkt aan de thread, het is de Samsung Syncmaster 2443BW. De kleur van de lijn was overigens licht blauw.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2010 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik heb exact hetzelfde probleem gehad in het begin met mijn monitor (ook een 2343BW) en na wat googlen kwam ik er achter als ik rechts boven met wat kracht in mijn scherm kneep de streep weg ging voor 1 sessie.
Maar na een tijdje (een klein weekje ofzo?) heb ik deze streep nooit meer gezien.
Dit probleem schijnt overigens ooit veel voorgekomen te zijn bij een bepaalde serie macs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastPinguin
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-09 15:15
Ik heb dit ook een keer meegemaakt op m'n werk. Als je een beetje knijpt/kracht zet aan de bovenkant van de monitor gaat het weg. Alleen als ik hem op een bepaalde manier weer in knijpt komt hij weer terug. Het is echt een defect aan de monitor en niet je videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:04

Nakebod

Nope.

Zou bijna zeggen dat het hierop lijkt:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rSrAnmljk3WyteFY9CiZkq1h/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/knMT2H5NhpwOWFt5d33aBrFK/thumb.jpg

Stond precies achter mijn 2e taakbalk, en viel daardoor nooit op, totdat ik eens iets fullscreen op dat scherm had draaien.

Eén van mijn 2 Samsung 2443BW is hier 2x voor weggeweest, 1x de kabel opnieuw aan het paneel gesoldeerd, en als dat uberhaupt al uitgevoerd was, durf ik daar 100% zeker te zeggen dat hij niet getest was voordat ie teruggestuurd was, probleem was nog exact hetzelfde ...
2e keer had ik een nieuw paneel gekregen, en dat deed wonderen.

Anyway, als je nog garantie hebt zou ik daar gebruik van gaan maken.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Pagina: 1