Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiQie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-10-2023
Hi,

Sinds enkele dagen heb ik een Samsung syncmaster p2450h staan. Mooi groot scherm, ziet er strak uit en de goede reacties van andere mensen die dit scherm hebben gekocht hebben mij doen besluiten dit scherm aan te schaffen.

Alleen: Wanneer ik mijn browser heen en weer verschuif (horizontaal) zie ik dat het beeld op mijn scherm getekend word wat het erg blokkerig maakt. Dus de verticale lijnen worden terwijl ik met mn browser schuif een soort trapjes zolang ik hem heen en weer beweeg.

Ook als ik de prad test (http://www.prad.de/en/monitore/testsoftware/ghosting.html) uitvoer, zie ik dat het rode vierkantje niet vierkant blijf, maar bij horizontale bewegingen ook trapsgewijs op mijn scherm word getoverd en erg schokkerig is. Dit alles op zowel 59hz als 60hz.

Deze monitor word gebruikt icm Win. Vista 64bit, een c2d e8500 op 3.8ghz, een xfx gtx260 (192 versie) en 4gb ram op 1066mhz.

Is dit nu wat ghosting word genoemd of is dit wat anders? Het lijkt me dat een nieuw scherm als de p2450h dit niet zou mogen hebben? Is het raadzaam om hem terug te brengen naar de winkel om hem om te ruilen voor een nieuwe of is er iets anders aan de hand?

Ik hoop dat jullie kunnen helpen, alvast bedankt!