Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van iemand op marktplaats de Sony Ericsson w890i gekocht en verwachtte dat hier standaard een geheugenkaart van 2 GB bij zou zitten, deze zat hier echter niet bij, en volgens mij klopt dit niet, diegene zegt echter dat hij er nooit een geheugenkaart bij heeft gehad
Toen ik deze telefoon nieuw heb gekocht een paar jaar geleden zat deze kaart hier gewoon bij en op verschillende sites met specificaties maak ik ook op dat er een geheugenkaart bij zit.

dus mijn vraag; heb ik gelijk en hoort hier een geheugenkaart bij en probeert diegene mij een oor aan te naaien, of vergis ik mij?

bvd, Joost

Verwijderd

in mobistar in belgië wordt daar standaard een 2gb geheugenkaart bij geleverd ja

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Als het niet bij zijn advertentie stond, dan maakt het toch niet uit of die er nou wel of niet bij zat?

En wat kost een 2GB kaartje nou tegenwoordig?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Als de advertentie enkel een toestel aanbood: Dan heb je die gehad.
Als de advertentie spreekt over een toestel incl. 2GB kaartje: Dan ben je genaaid.

Dat je 'een tijd terug' een nieuw toestel kocht met "Nu met gratis kaartje" wil natuurlijk niet zeggen dat dit bij doorverkoop er ook bij moet zitten.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Nou, hij bood hem compleet aan dus dan ga ik er van uit dat alles erbij zit, zoals oplader, usb kabel, cd rom.
En omdat naar mijn weten er ook standaard een geheugenkaartje bij zit/ in zit, ook omdat het een walkman telefoon is, dus dat bij elke nieuwe set die je koopt, dat daar zo'n kaartje bij zit, dan verwacht ik hierbij ook een geheugenkaartje. De geheugenkaart werd inderdaad niet vermeld in de advertentie maar de oplader bijvoorbeeld ook niet, is toch ook logisch dat je die erbij krijgt?
Het nieuwe toestel was die ik kocht was niet een aanbieding met "nu een gratis kaartje", maar omdat het een walkman telefoon is zat die gewoon in het pakket, in de doos...
Een nieuw kaartje kost idd niet veel: ongeveer 15 euro met verzendkosten, maar ik koop er 1 op marktplaats voor de centen natuurlijk, het kostte mij 40 euro en dan is 15 euro 37,5% extra...
Ik klink nu wel als een zeikerd, maar ik wil graag weten of ik genaaid word of dat ik me gewoon vergis...

Heeft iemand hier een w890i nieuw gekocht waarbij niet standaard een geheugenkaart in de doos zat?

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Hier bijvoorbeeld: http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=w890i

Ik zie daar nergens staan dat er een kaartje bij zit.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Nee je hebt gelijk en misschien vergis ik me maar hier staat ook:
Optische zoom 3,2x en dat klopt ook niet want er zit geen optische zoom op,
daarom graag een reactie van iemand die de telefoon nieuw gekocht heeft en wel of niet een geheugenkaart erbij in de doos had.
en nogmaals misschien vergis ik mij en dan zal ik mij verontschuldigen...

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Stel dat het inderdaad zo was, nieuw met kaartje.

Dit is een 2de hands verkoop via een partikulier, en heb je dus geen rechten over iets wat in het verleden nieuw is aangeboden.

Je loopt nu gewoon te mierenneuken eerlijk gezegt.

Je hebt geen enkel recht om uberhaupt een kaartje van de verkoper tegemoet te zien komen. Goederen zijn conform de advertentie geleverd. Klaar.

Ey!! Macarena \o/

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:38

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

M2 kaart 2gb bij de Media Markt: €6,- :X

Verwijderd

Topicstarter
gedeeltelijk vind ik dat je gelijk hebt, en ik vind het ook allemaal erg miereneukerig klinken, ik heb alleen geen zin om genaaid te worden, dat die verkoper nu lekker z'n kaartje in z'n nieuwe telefoon heeft gestopt, en mij deze geeft en hoopt dat ik het niet merk, daarom wil ik weten of dit kaartje erbij hoort, hij bied de telefoon immers compleet aan en als de kaart er standaard bij zit en nu niet is dit dus niet compleet.

stel ik koop een koelkast van iemand 2de hands, en de adverteerder zegt dat ie het goed doet enzo en ik krijg hem bezorgd en er zitten geen groentelades en legplanken in. dan stond vast niet in de advertentie dat er legplanken wel of niet inzaten, maar ik moet dat toch weer gaan kopen want zonder heb ik er niets aan, ik kan immers veel minder in de koelkast kwijt.daar gaat het gewoon om....
Hetzelfde met deze "walkman" telefoon die je tevens kan gebruiken als mp3 speler; zonder geheugenkaart is deze niet als zodoende te gebruiken....

Maar ik zei al dat ik misschien als een zeikerd zou klinken maar het zit me gewoon dwars vandaar...

ps ik zie nu een reactie mediamarkt kaartje 6 euro conclusie ik ben een zeikerd oke klaar... hmm misschien verkoop ik m'n auto wel zonder vloermatten en binnenspiegel....

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Je bent nu gewoon zielig aan het doen. Waren de platen de Gamma in de aanbieding ofzo?

De groentelades en de legplanken zijn onderdeel van de koelkast. En daar kan je als je wil ook een extra legplank voor kopen (net als extra planken in een legkast).

Net zo als dat je een stofzuuiger koopt er altijd een paar stofzuigerzakken bij zit, en die zal je 2de hands er ook niet bij krijgen.

Maargoed, lees anders de handleiding eens door, daar staat vaak in: This package contains.....

Optionele zaken, als dus een geheugenkaartje, zijn simpelweg geen onderdeel van het toestel, zie ook de link naar de pricewatch die ik je eerder gaf.

Daarbij is een binnenspiegel onderdeel van een auto, maar vloermatten zeker niet. Die kosten zitten hem in het rijklaar maken. Sterker nog, mijn ouwe lui kopen om de 2 a 3 jaar een nieuwe auto, en daar zitten dan vloermatten bij. En die pa van mij is zo'n wrek dat ie die matten terug geeft aan de dealer, en de nieuwprijs van die dingen van de rij-klaar kosten laat halen, om vervolgens voor 5 euro aan niet-orginele matten te halen.

Maargoed, weet je wat je gewoon moet doen, een advocaat inhuren en er bakken met geld tegenaangooien om een rechtzaak te starten die je toch niet gaat winnen.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Ik geef je ook groot gelijk, ik ben wel heel zeikerig nu, maar soms als je iets dwars zit dan zit je dat dwars en daar doe je dan ook weinig aan.
Meestal laat je(ik) het er dan bij zitten, en leg ik mij erbij neer, maar soms ook niet, en in dit geval dus niet.
Ik wilde gewoon graag weten of deze aanbieder tegen mij loog of niet (eigenlijk hetgeen dat me voornamelijk dwars zit) deze zei namelijk dat hij nooit een geheugenkaart erbij had en ik was ervan overtuigd dat deze erbij hoort, daarom wilde ik er hier achter komen of er ook nieuwe telefoons verkocht zijn zonder deze kaart en dan zou ik nog een mailtje schrijven naar de verkoper dat ik me vergist heb en is alles duideleijk maar daar ben ik dus nog steeds niet achter maar goed.
Snap je ook een beetje mijn punt?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2010 00:58 ]

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:20
Je kan nooit achter komen of hij heeft gelogen of niet. Jij was er niet bij toen hij de telefoon uitpakte toen hij 'm kocht. Heeft hij 'm wel nieuw in de winkel gekocht?

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Bij nader inzien op de website van SonyEricson staat er expliciet vermeld dat er wel een 2 GB stick bij zit. Die zit dus in de doos. klik

Maar er zou dus ook een weblog account bij moeten zitten.

Het geleverde product is dus niet conform wat er in de doos hoort te zitten. Maarja, ben benieuwd of de TS de doos er ook bij heeft gekregen, want dat hoort er dan natuurlijk ook bij. En de handleiding zou ook moeten bevatten de sectie: This package contains.

Het kan overigens ook prima zijn dat de verkoper hem ook 2de hands heeft gekocht, zonder stick, en dan weet ie ook niet beter natuurlijk.

Ik blijf er overigens wel bij dat het mierenneukerig is vanwege geen stick. Het ding werkt er niet anders door. Bij het missen van een essentieel onderdeel als bijvoorbeeld de oplader, ja.. Maar voor een sticky van 6 euro... Waar je je energie in steekt...

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alles compleet gekregen in doos behalve dus de geheugenkaart...
Ik geef toch ook toe dat het behoorlijk zeikerig is maar compleet is compleet en als diegene hem zelf 2dehands heeft gekocht is hem zeker niets te verwijten.
In mijn eerste berichtje heb ik het ook gewoon netjes gevraagd en gezegd dat het volgens mij niet klopte of dat ik mij vergiste en nu blijkt dat het er toch origineel bij hoort.
ook een reden dat ik hier zo op doorging is dat de verkoper mij gewoon een vreemde indruk gaf en al snel niet meer terugmailde op gewone vragen.
oplader is trouwens ook voor 12 euro te koop op eerste link die ik vind en ik blijf er wel bij dat het een walkman telefoon is die niet als zodanig te gebruiken is zonder geheugenkaart, net als een beltelefoon niet (lang) als zodanig te gebruiken is zonder oplader...
ik wist dus ook niet dat een kaartje maar 6 euro was trouwens, dacht meer aan 15-20 euro (helft prijs toestel) en probeerde met verkoper op te lossen.
tja mierenneukerig en zeikerig; absoluut, maar het gaat hier een beetje om principe. ik koop telefoon compleet, verwacht iets, krijg minder, probeer informatie in te winnen om zaak goed op te kunnen lossen maar word enkel beschuldigd van mierenneukerigheid, zeikerigheid en zieligheid... (waarvan ook nog deels terecht).

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-09 16:29

musicer

Press any key to continue....

http://www.youtube.com/watch?v=MZENXtxWMwc
http://www.youtube.com/watch?v=ruVDwPK-Be4
2 unboxing video's beide geen geheugenkaart. Het lijkt me dus wel duidelijk dat niet iedereen een geheugenkaart krijgt. Je hebt dus geen poot om op te staan. Als je een geheugenkaart van hem wilt krijgen al had hij er wel een bij gekregen.

@hieronder: klopt ;) scherp opgemerkt.. zat denk ik met m'n gedachten te veel bij m'n eigen telefoon...
is nu veranderd..

[ Voor 28% gewijzigd door musicer op 18-03-2010 19:14 ]

Verwijderd

musicer schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 18:19:
http://www.youtube.com/watch?v=MZENXtxWMwc
http://www.youtube.com/watch?v=ruVDwPK-Be4
2 unboxing video's beide geen micro SD. Het lijkt me dus wel duidelijk dat niet iedereen een micro SD krijgt. Je hebt dus geen poot om op te staan. Al had hij er wel een bij gekregen.
goed bezig. een micro sd in een sony ericsson. je weet het mischien niet maar sony ericsson maakt gebruik van hun eigen m2 geheugenkaarten. dus jij hebt ook geen poot om op te staan

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2010 19:02 ]

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:27

Dr C

met C en CK

Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 19:02:
[...]

goed bezig. een micro sd in een sony ericsson. je weet het mischien niet maar sony ericsson maakt gebruik van hun eigen m2 geheugenkaarten. dus jij hebt ook geen poot om op te staan
dit topic gaat duidelijk de verkeerde kant op...

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

• Jimster
Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 19:02:
[...]
Klinkt niet echt netjes.. Je weet het misschien niet, maar SonyEricsson maakt niet altijd gebruik van M2 kaartjes, bijv Experia X1, Satio, Aino, allemaal MicroSD.

Verwijderd

Jimster schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 19:21:
[...]

Klinkt niet echt netjes.. Je weet het misschien niet, maar SonyEricsson maakt niet altijd gebruik van M2 kaartjes, bijv Experia X1, Satio, Aino, allemaal MicroSD.
de duurdere modellen alleen. de goedkope niet

• Jimster
Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 19:25:
[...]
de duurdere modellen alleen. de goedkope niet
pricewatch: Sony Ericsson Yari Zwart
Geen duur model, MicroSD.

En deze: pricewatch: Sony Ericsson Jalou Blauw

[ Voor 43% gewijzigd door Jimster op 18-03-2010 19:35 ]

Verwijderd

noem jij 170 euo niet veel? in de winkel in belgie kost hij zoveel de jalou

• Jimster
Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 19:37:
[...]
noem jij 170 euo niet veel? in de winkel in belgie kost hij zoveel de jalou
Ten eerste sloeg jouw reactie tegenover musicer nergens op. Hij probeerde inhoudelijk op dit topic te reageren.
Ten tweede zei je zelf eerst dat SonyEricsson alleen M2 kaartjes gebruikt, wat dus niet waar is. Daarna zeg je alleen de duurdere modellen, wat niet waar is. Een toestel van 150 euro kan je niet vergelijken met een Experia, Aino of Satio.

Verwijderd

Jimster schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 19:46:
[...]

Ten eerste sloeg jouw reactie tegenover musicer nergens op. Hij probeerde inhoudelijk op dit topic te reageren.
Ten tweede zei je zelf eerst dat SonyEricsson alleen M2 kaartjes gebruikt, wat dus niet waar is. Daarna zeg je alleen de duurdere modellen, wat niet waar is. Een toestel van 150 euro kan je niet vergelijken met een Experia, Aino of Satio.
Sorry maar men account was gehackt. Heb het nu pas gezien. Sorry voor de brute antwoorden. Heb mijn paswoord gewijzigd. Het topic van de Samsung heb ik opgestart. Maar de reacties zijn niet van mij zelf. Sorry maar weet niet hoe dit kon gebeuren.
Pagina: 1