utp kabel in onder plint met speakerdraad

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lankman
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Ik wil in een uitsparing tussen vloer en muur en onder de plint over een lengte van enkele meters speakerdraad naast de UTP (Cat 5E) leggen. Iemand enig idee of dat dit elkaar negatief kan beinvloeden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:47

DukeBox

loves wheat smoothies

Nee. Mits je het ook voor dat doeleinde gebruikt.

[ Voor 84% gewijzigd door DukeBox op 12-03-2010 19:14 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

En een stap zekerder ben je als je STP neemt ipv UTP.

Niets lijkt me zo irritant als je je packets kan horen over je speakers tijdens het kopieren.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:39

heuveltje

KoelkastFilosoof

Tenzij je industriele 100000 Watt speakers hebt doet jet absoluut niets :)
Mijn utp loopt 12 meter samen met 1 speaker kabel, een 220 draad en een antenne kabel door een pijp, werkt 100% zonder problemen :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielmolenaar
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-05 13:12
Inderdaad, dit zou elkaar niet moeten beinvloeden. Als je zeker wilt zijn van je zaak, moet je goed afgeschermde draden gebruiken. Maar als je een standaard UTP CAT5 kabel gebruikt, zal alles gewoon naar behoren moeten werken.

Mvg,
Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:45
Echte mannen leggen CAT7 SFTP 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lankman
  • Niet online
Bedankt allemaal. Heb nog wel erover zitten denken om cat 6 te leggen om voorbereidt te zijn op de toekomst, als die plinten erop zitten dan haal je ze er niet zomaar vanaf. Die cat 5e kabel die had ik nog over, en was erg soepel, hetgeen natuurlijk best makkelijk is als je die 9- graden hoeken maakt naast die houten planken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Als het gouden dikke gouden speaker kabels zijn naar je op 1 cm nauwkeurig geplaatste boxen, dan ga je de storing van de utp kabel horen. anders niet.

Utp zelf zal er geen last van hebben.

PS, de echte mannen boren uiteraard een gat naar de kruipruimte met hun handboor. :9

[ Voor 30% gewijzigd door leuk_he op 12-03-2010 21:27 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lankman
  • Niet online
met zo'n handgedraaide slagroomklopper? wel een botte pakken he, anders is t geen sport
Pagina: 1